Anbefalte innlegg

Er det noen som skal til Valdres 1 Mai??

 

Tenkte å ta en tur. Hadde vært gøy å kjørt en gjeng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var planen og ta turen, ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer i valdres 1 mai?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e med, prøve å komme meg hjem igjen i ett stykke denne gangen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar som vanlig en kjempe gjeng nedover enten dagen før eller tidlig 1 Mai. Har pleid og møtes på Esson ved gullgruven rundt klokka 0900. Dette må jo så mange som mulig bli med på!! Kjempe morsomt treff. Og det går rykter om at Johnny skal slåss...... hahahahaha

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar som vanlig en kjempe gjeng nedover enten dagen før eller tidlig 1 Mai. Har pleid og møtes på Esson ved gullgruven rundt klokka 0900. Dette må jo så mange som mulig bli med på!! Kjempe morsomt treff. Og det går rykter om at Johnny skal slåss...... hahahahaha

 

TThomaz

 

Eg slåss ikke, blir bare misshandlet eg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar som vanlig en kjempe gjeng nedover enten dagen før eller tidlig 1 Mai. Har pleid og møtes på Esson ved gullgruven rundt klokka 0900. Dette må jo så mange som mulig bli med på!! Kjempe morsomt treff. Og det går rykter om at Johnny skal slåss...... hahahahaha

 

TThomaz

 

Du er ikke 0900 litt sent å dra når det åpner 1000?? tar vel mer enn en time å kjøre til valdres??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo kan godt dra tidligere for min del skal vi si 07.30 da?? Da er vi vel der rundt 1100+++ må være inne for dørene før 1200 iallefall.

Håper det blir sånn vær som det var idag da! Ifjor snødde det over fjeller og var j¤()=(&&% kaldt.... MEN det var vært turen uannsett.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo kan godt dra tidligere for min del skal vi si 07.30 da?? Da er vi vel der rundt 1100+++ må være inne for dørene før 1200 iallefall.

Håper det blir sånn vær som det var idag da! Ifjor snødde det over fjeller og var j¤()=(&&% kaldt.... MEN det var vært turen uannsett.

 

TThomaz

 

Ja bør vel hvertfall vært der 1100. personlig ville jeg dra enda tidligere jeg så vi hadde vært der rundt 1000. men vi ser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo nødt å reise dagen før, alltid like mye kos på campingplassen der, er jo der egentlig treffet skjer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo nødt å reise dagen før, alltid like mye kos på campingplassen der, er jo der egentlig treffet skjer;)

 

Ja kanskje det. må sjekke opp litt før jeg hiver meg med dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 mai er viet hemsedal. Bedre party får man ikke folkens! men god tur uan sett. i da har det uan sett vært en fin dag på fjorden.

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en plan om en tur over fjellet, vist eg har bil da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, må til havs på fredag så blir ikke noe 1.mai treff på meg iår, bare eg rekker hjem til street legal får eg være happy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hjem fra jobb 1 mai. Det var noe drit.

 

BTW:Vegard, har du fortsatt gamle gule einser prosjektet ditt? Så signaturen din nevner noe om en Golf 1 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget mulig eg drar bortover kvelden før med audien. kjekt å bli med å pjalle litt og campe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å ta turen dit selv..kommer an på hvor lei jeg er av å lese til eksamen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 mai er viet hemsedal. Bedre party får man ikke folkens! (...)

Vegard

 

Det går jo fort fra Valdres til Hemsedal, så du får vel med deg begge deler? ;)

 

Kart

 

 

Edit:

Merk at eg ikkje satt fra der treffet er, men bare fra det tettstedet...

(bare sånn for sikkerhetsskyld... så slipper eg få skylda...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til Valdres på dagstur 1.Mai???

Vi er en gjeng fra Førde som skal oppover.....og våre veier møtes jo i Lærdal...hadde vert litt gøy å møtes på rasteplassen rett utenfor Lærdalstunnelen og kjørt kolonne over fjellet til Valdres.......visst det er noen som er interisserte så legg inn et svar,så avtaler vi et klokkeslett vi kan møtes.....samme gjelder alle fra Sogn som har tenkt seg oppover! Veit ikke hvor lang tid vi bruker over fjellet....men visst treffet opner 10.00 så skulle vi jo vert der rundt den tiden,kansje litt før......må vel påregne ein vask etter at vi har kommt over fjellet også.....!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette må vi se og få til!! Gjorde det samme ifjor og det var helt supert! Når er dere der da sånn ca??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vere der litt før vi må....:) ....jeg veit ikke hvor lang tid vi bruker over fjellet,men det veit vel dere som har vert der før....??? Bare å si et tidspunkt så stiller vi....

Har ikke sjekka ferja Manheller - Fodnes men de må nå ha sveiva den igang til 07.00-08.00 vil jeg tro.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har snakket om og dra da fra Bergen en gang melleom 07-08 seinest! Og det tar vel 2 timer til lærdal vi jeg tenke meg.... Så si at dersom vi kjører fra Bergen 07.00 er vi ved lærdal ca klokka 0900. Passer dette for dere eller??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer er ikke så langt unna tror jeg, det er 138km fra Lærdal til Fagernes, litt mindre om man begynner fra tunnelen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og fra lærdal til fagernes bruker vi ca?? er ikke helt sikkert på det med kan det stemme med 3timer?? For da kan vi treffes på Lærdal klokka 09.00.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.