#1 Skrevet April 16, 2007 Er det noen som driver med pulverlakkering i Haugesunds området hvis ikke hvor er næremeste sted de driver med slikt? Det er 5 stk felger jeg skal ha lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Er det noen som driver med pulverlakkering i Haugesunds områdethvis ikke hvor er næremeste sted de driver med slikt? Det er 5 stk felger jeg skal ha lakkert. Eg vett ikje da:rolleye: ,men ka me Torrgersen Lakkering i Skåredalen,han reklamerer jo får at han lakkerer møbler også,kansje han kan: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 Er ganske sikker på at han pulverlakkerer ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 jepp de gjør d. de lakka 1 felg til meg, veldig bra resultat betalte 700kr for dn eine felgen med sparkling, lakking å alt. har levert inn 2 felgar t no t lakkering. travelt der no trur eg, eg leverte felgane mine igår, tok 3 til 3 veker.... men det er vell like travelt overalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2007 e vel neppe pulver lakering dei holde på md, men dei e flinke til å lakke felger...dei lakka 4 stk som eg hadde på vectraen ein gang i tiden, og de blei som nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 De bruke bare vanlig lakk, men en spesiell klarlakk som er litt hardere...fekk nettopp lakka felgene mine til polon der...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2007 hvordan er de på pris på 4 felger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2007 betalte 700 per felg eg men de seie mellom 700 til 1000 kr per felg kom litt ann på skader å arbeidtimer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...