Haugesund:Pulverlakkering.

Anbefalte innlegg

Er det noen som driver med pulverlakkering i Haugesunds området

hvis ikke hvor er næremeste sted de driver med slikt?

Det er 5 stk felger jeg skal ha lakkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som driver med pulverlakkering i Haugesunds området

hvis ikke hvor er næremeste sted de driver med slikt?

Det er 5 stk felger jeg skal ha lakkert.

 

Eg vett ikje da:rolleye: ,men ka me Torrgersen Lakkering i Skåredalen,han reklamerer jo får at han lakkerer møbler også,kansje han kan: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske sikker på at han pulverlakkerer ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp de gjør d. de lakka 1 felg til meg, veldig bra resultat betalte 700kr for dn eine felgen med sparkling, lakking å alt. har levert inn 2 felgar t no t lakkering. travelt der no trur eg, eg leverte felgane mine igår, tok 3 til 3 veker.... men det er vell like travelt overalt. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e vel neppe pulver lakering dei holde på md, men dei e flinke til å lakke felger...dei lakka 4 stk som eg hadde på vectraen ein gang i tiden, og de blei som nytt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bruke bare vanlig lakk, men en spesiell klarlakk som er litt hardere...fekk nettopp lakka felgene mine til polon der...!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er de på pris på 4 felger ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 700 per felg eg men de seie mellom 700 til 1000 kr per felg kom litt ann på skader å arbeidtimer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.