Eksos i kupè, Audi 100,C4, sedan??

Anbefalte innlegg

Hei, min far har som skrevet over en Audi 100, 2.8i, sedan med soltak, han har over lengre tid klaget på eksoslukt inn i bilen, mens han har vindu eller soltak åpent, dette har han prøvd å fikse med pakning under koffertlokk, tette "utløpskanaler" fra bagasjerom osv. uten noe forbedring!

 

Er det noen her som har vært borti lignende problemer, og har noen tips til han, blir jeg veldig glad!

 

Han skryter jo selvfølgelig av sin bil, og mener det er en "gjevere" utgave enn min, men han må jo for all del bare ha den siste sylinderen han skryter så fælt av, samt "treet" inni bilen og soltak, for han har ikke S bil, og det er det som teller;)

 

Hjelper dere han med dette tror han kanskje det blir en fetere bil enn min og da slipper jeg kanskje den mobbinga hans! Hehe :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være noen her som har samme symptomene vel? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det samme på den gamle Passaten min, men har ikke fått "forsket" noe på det.. Hvis soltaket eller et vindu er åpent kommer det inn eksoslukt, men hvis jeg kjører vifta samtidig er det ikke noe problem. Virker som det suges inn eksos fra et eller annet sted.. Nei, det er hverken hull i eksosanlegget eller svære rusthull.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at det skal bli undertrykk i bilen, vifta suger fra utsiden ?

 

Dersom eksosanlegget er helt, hvordan er enden? Stikker den ned eller rett ut? På A6'en kan jeg få litt lukt dersom jeg har vinduer åpne og står stille - men dette anser jeg nesten bare som normalt, ettersom endene stikker ned, og da vil noe eksos bli liggende under bilen avhenging av vindforhold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sier det kommer eksos til mens han kjører også, til og med oppi 80 km/t, utløpsrøret hans stikker rett bakover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut noe eller har dere begge blitt kvalt av all eksosen? :8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.