#1 Skrevet April 18, 2007 Sikkert dumt sp.mål, men fyrer løs allikevel jeg Noen her som vet om noen forhandlere i området som fører og monterer effektanlegg. Helst Ferrita 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Hei, du har jo FMS (http://www.tuningspesialisten.no) som leverer Milltek, både eksos og firma kan annbefalles. Har milltek selv på Poloen og de er heilt supert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 du får både ferrita og milltek hos FMS. Tipper det er noen nærmere hamar som også klarer og få tak i det til deg.. ellers så er jo ikke flissundet så veldig langt fra brumunddal egentlig:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Skal vel være noe lokallagsarrangement oppe hos flissundet en dag snart, så får prøve å skrape sammen cash til da. Lommeboka er litt tynn om dagen pga stylinga som er under bygg og senkesettet som kommer i posten (Understell er dyrt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 flissundet tror jeg har milltek på lager faktisk! ta med cash og spør om en bra pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2007 Fått inntrykk av at Ferrita har råest lyd og best effekt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2007 milltek skal vel ha en råere lyd og bedre effekt men:p etter det jeg har hørt. men folk liker ferrita bedre mange! Miltek koster jo også skjorta i forhold! blir ferrita på min om jeg skal ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...