Anbefalte innlegg

Sikkert dumt sp.mål, men fyrer løs allikevel jeg :D

 

Noen her som vet om noen forhandlere i området som fører og monterer effektanlegg. Helst Ferrita : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får både ferrita og milltek hos FMS. Tipper det er noen nærmere hamar som også klarer og få tak i det til deg.. ellers så er jo ikke flissundet så veldig langt fra brumunddal egentlig:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel være noe lokallagsarrangement oppe hos flissundet en dag snart, så får prøve å skrape sammen cash til da. Lommeboka er litt tynn om dagen pga stylinga som er under bygg og senkesettet som kommer i posten (Understell er dyrt :( )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flissundet tror jeg har milltek på lager faktisk! ta med cash og spør om en bra pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått inntrykk av at Ferrita har råest lyd og best effekt jeg.

 

:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

milltek skal vel ha en råere lyd og bedre effekt men:p etter det jeg har hørt. men folk liker ferrita bedre mange! Miltek koster jo også skjorta i forhold! blir ferrita på min om jeg skal ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.