Anbefalte innlegg

da var lånke over for vr6en og.. kom hjem me den i natt... for ett problem barn.... fikk seg ny coil og er like sur og lei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæ? problemer????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kranglet litt før Lånke. Gikk ikke rent i det hele tatt..

 

Gunnar har lyst å bytte motor.. Hørte jeg snakk om Vr6 turbo? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel vr6 turbo i løpet av vinteren... ser ut som det blir ny motor på fredag mistenker toppen min for å ikke være heilt tett... nå har jeg byttet ålt som går på den motoren jeg har å den bare fjusker å tuller... blir fint utfare til båten!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å ha fått på nye skikkelige orginale plugg ledninger startet motoren opp å ville gå på 6 i gjenn jippi... hehhe

så etter ca en to mils kjøre tur kom en hvit vito med noe blinkende greier på taket å ødela heile morroa i gjenn.... lapp med med følgende tur på biltilsynet fikk jeg og...

 

tror ikke onkel blå var fornøyd da han ikke fikk skoen under sideskjørtet og vinduen va vel en tanke for mørke.. jaja altid like gøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJØP ET EIP KIT FRA USA, min anbefaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Gunnar Haugen

etter å ha fått på nye skikkelige orginale plugg ledninger startet motoren opp å ville gå på 6 i gjenn jippi... hehhe

så etter ca en to mils kjøre tur kom en hvit vito med noe blinkende greier på taket å ødela heile morroa i gjenn.... lapp med med følgende tur på biltilsynet fikk jeg og...

 

tror ikke onkel blå var fornøyd da han ikke fikk skoen under sideskjørtet og vinduen va vel en tanke for mørke.. jaja altid like gøy

 

fan han derre derre onkelen må ta å gi se! dei slite så sinnsykt!!!! her i trondheim.... e d INGEN e har snakka me hittil som har hørt om nokken som har blitt stoppa av slike grunner...

 

ålesundspurken har for lite å gjøppå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar har vert i kontakt med eip tuning i usa... hadde sikkert gått for et kit fra dem hadde de vert litt mere villig til å dele opp kittene litt.. er for dumt å kjøpe deler jeg ikke har bruk for å får å få med råder og stempler må jeg ut med veldig mye penger... troll speed i sverie er ok de skaffer det jeg trenger til en ok pris + de har mange gode mekanikere som hjelper til hvis du sitter fast på noe... han ene har faktisk vert på besøk på hobby verkstedet mitt... heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Gunnar Haugen

Runar har vert i kontakt med eip tuning i usa... hadde sikkert gått for et kit fra dem hadde de vert litt mere villig til å dele opp kittene litt.. er for dumt å kjøpe deler jeg ikke har bruk for å får å få med råder og stempler må jeg ut med veldig mye penger... troll speed i sverie er ok de skaffer det jeg trenger til en ok pris + de har mange gode mekanikere som hjelper til hvis du sitter fast på noe... han ene har faktisk vert på besøk på hobby verkstedet mitt... heheh

 

Ok, i alle fall lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.