Hvordan tar jeg av vw merket på bakluka på en 4'er?

Anbefalte innlegg

Skulle hatt av merket og lakkert det svart eller kanskje fjernet det helt. Hvordan tar jeg det av? Er det skrudd fast på baksiden? Er dekselet bak festet med klips og hvordan får jeg av det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter med dobbelsidig tape. Hvis du skal lakkere det er det en fordel å kjøpe et nytt hvis det skal limes fast igjen, kan bli knotete å skjære til med ny tape.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid "saget" av merkene med en tynn sen, feks fra fiskestang. Og så fjernet restene av limen med sitrusrens eller høytrykkspyler og varmt vann..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet kjærringråd er tanntråd!

Du har vel det i skapet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fjernet mine merker idag med fiskesnøre. Gikk veldig bra. Fjernet limrester med sprit. Må uansett rubbes litt senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Hvis du skal lakkere det er det en fordel å kjøpe et nytt hvis det skal limes fast igjen, kan bli knotete å skjære til med ny tape.

 

Hvis en skal kjøpe nytt så er det like greit å kjøpe det i sort med en gang så slipper man å lakkere også! Biler levert til det tyske forsvaret leveres med sorte merker da krom og kamo er en dårlig kombinasjon.

 

Nr: 1J6 853 630A 041

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi om VW merket nå? Ikke golf merket. Golf merket tok jeg av tidligere idag med tynn tråd og varmepistol. + litt rødsprit rubbing og voks etterpå. Men VW merket er altså bare å "sage" av det også. Uten at det blir andre merker enn dobbelsidig tape etter det(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det! Sitter dessværre igjen med et lite søkk hvor merket har vært. Ser ikke bra ut om man ikke skal ha på noe annet der. Men det går jo ann å fylle det igjen, har gjort det før med glimrende resultater :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi snakker om VW-merket, og det stemmer som Kenneth sier, at det er en fordypning i metallet til dette merket. Og dette merket finnes også ferdig i sort, slik jeg beskrev ovenfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om raskt svar! :) Takk. Ser ut til at jeg får skaffe meg et nytt svart vw merke da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.