Anbefalte innlegg

Til hausten ventar studentlivet på meg og Molde har blitt plassen eg skal tilbringe dei neste tre åra på :)

 

Lurte berre på om nokre veit om hyblar/leiligheiter for ein (kanskje to(samboar)) ein plass nær høgskulen? Parkeringsplass for bil må det nok vere ;) Kabeltv og internett-tilgang er heller ikkje å fornekte ;)

 

Berre gi ein lyd viss dokke veit om noko ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel Sture.. Er på jakt etter samme selv. Og jeg ringer daglig på annonser i budstikka, men er alltid for sent ute. Det er VANSKELIG å få tak i hybel-/leilighet i Molde ass.. Det er flere studenter der enn på mange år..

 

Du må huske å melde deg på fadderordningen på dh. Dersom du vil på samme gruppe som meg feks, skal jeg gå transpøk og logistikk.. :) Navnet vet du jo allerede.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte man ser ann folket som skal leie vet du K.A.O! Hadde nok ikke sluppet inn noen sjefsrånere i min leilighet jeg! Ledig leilighet på tlf 91600004. Omgående!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser an ja.. :D Jeg er da svigermors drøm.. ;)

 

Ikke du som skal leie ut??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje funne hybel eg heller... fann ein drømmehybel, som så klart va leigd ut :( Men no ser det ut som eg kanskje skal bo i lag med ein kompis og då får vi kanskje litt meir å velge i. Ser ikkje ut som det er så mange hyblar/leiligheiter for berre ein person? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke jeg som skal leie ut. Det er en sokkel leilighet i et helt nyoppusset hus på Banehaugen. Det er midt i mellom Roseby og Santo Video! Strøken leilighet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hrmf.. den over er utleid. Og det samma med nesten alle andre jeg har ringt også..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte 6 stykker på torsdagskvelden og alle var så klart utleigd :(

Men så prøvde eg å ringe til nokre folk som brødrene mine bodde med før og dei hadde HELDIGVIS ledig enda :) Så no har eg endelig fått ordna det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.