Bilete av bilen min... (Obs, store bilete)

Anbefalte innlegg

Kjeda meg litt, så eg stakk ut og tok nokre bilete oppe i ei steinrøys/lagerplass for traktorredskap som vi har rett oppi her.. :) Bileta er tatt med Casio Exilim Ex-Z40 og stativ, men det er enda lang vei til eg er mester på å ta bilete :(:P

 

(Beklagar størrelsen på bileta. Skal forminske dei seinare.)

 

 

CIMG0389.JPG

CIMG0394.JPG

CIMG0397.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Pene bilder. Driver å leiter villmann rundt i Kristiansand for noen orginale og pene plasser å ta fine bilder av diverse biler.. De kuleste bildene er slike der det ser ut som at bilen er satt ned med helikopter... ikke noe hjulspor og lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den bilen din ser bra ut... men den må få senk å S2 front :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Hei.

Pene bilder. Driver å leiter villmann rundt i Kristiansand for noen orginale og pene plasser å ta fine bilder av diverse biler.. De kuleste bildene er slike der det ser ut som at bilen er satt ned med helikopter... ikke noe hjulspor og lignende.

 

kjør bilen på et jorde hvor det er enten høyt grass eller annet rusk rask. så tar du bilde, og man kan unngå å få med kjøremønstrene..

P.S Pass deg for bonden, da dette ikke er populært hos dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

den bilen din ser bra ut... men den må få senk å S2 front :)

 

Akkurat det eg HADDE plana for. Senkesettet ligg her (men er ikkje montert) S2-front skulle eg bestille frå Tyskland, men økonomien fikk ei meir fornuftig vending ;) SKal begynne på skule om 3 veker, så eg gadd rett og slett ikkje å bruke meir pengar på den. Så no skal både senkesettet selgast og bilen skal selgast (Vræææl :()

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

kjør bilen på et jorde hvor det er enten høyt grass eller annet rusk rask. så tar du bilde, og man kan unngå å få med kjøremønstrene..

P.S Pass deg for bonden, da dette ikke er populært hos dem.

 

hehe, jordet eig eg meir enn nok av sjølv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.