Stavanger: Rabatter er kjekt...burde vært flere!

Anbefalte innlegg

Eg vil IKKJE anbefala Forus bilpleie! Nybila kan dei hvertfall ikkje ta seg av! Poloen kjentes ut i lakken som om den va kjørt med i 6 mnd : eek :: mad :

Nypolert meg i rauå... Å d e kje den einaste bilen som komme der fra så me har reagert på på Bil & Maskin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg vel ikke så store planer om å gå så langt i å diskutere dette her, men kan si så mye som at forhandlerene får det de betaler for for når det gjelder nybilpolering. Nå det er sagt så er heller ikke jeg imponert over hva som blir gjort med de, men det går ikke på Forus bilpleiesenter, men derimot forhandlerene, og hva de vil betale...

Så jeg vil fremdeles virkelig anbefale Forus Bilpleiesenter, og da særlig en runde med Meguiars hardvoks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avtaler i stavanger:

 

 

men ALLE kan få igang en rabattavtale.. kansje på din egen jobb?? trenger ikke bare være bilrelatert..

 

:D

 

Jeg har nå snakket med Ronny Fjogstad på DEKORatøren, han gir oss 15% på solfilm og har goe priser i utgangspunktet også.

 

Han bruker Sungard solfilm, type performX som finnes i 05, 20, 35 & 50.

 

Ta kontakt på 412 39 955. Du treffe han vel ca 24/7...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ligge DEKORaktøren Joi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ligge DEKORaktøren Joi?

 

Han holder til inne på området til Forus Bilpleiesenter, i en liten hall til høyre når du kjører inn på området. Men det er nok lurt å ringe han først, han er mye ute på montasje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.