Mjøsa: 1.Mai treff valdres !

Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer enig !

Synes de "eldre" bilene også burde prioriteres litt mer ! : vinke :

 

Var med i Juryen på VW, og ser klart problemet!

 

Er fulstendig klar over at det har lett for at det blir nye biler med fin lakk, store felger og senk som vinner.

Det er vanskelig å få ein eldre bil like "strøken" som ein ny. (Desto meir imponerende er det når desse dukker opp)

Det var 1 "eldre" bil der som var det og det var Jettan. : rock :

Desverre så nådde ikkje nokon av dei andre "eldre" bilene opp i topp 5.

Hadde ønskt at det var fleire eldre biler som kunne konkurert i toppen, men det var desverre ikkje det denne gangen etter min meining. (no offence)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg vært dommer på treff og også sett mye rar dømming ellers. MEN jeg må si at dømminga på valdres absolutt var innenfor standarden. man må huske at dømminga går på helhetsinntrykk. skal ikke store skavanken til på noe utvendig eller interiør man ikke har stereo i en ellers styla bil osv som gjør at man ikke får premiering.

 

Gå litt inn i dere selv og se på hva man har gjort med bilen og hvordan den ser ut. Og det er lov til å melde seg opp som dommer hvis man mener at dømminga er urettferdig. så kan man se hvor lett det er. alle har sine personlige favoritter og man kan ikke stikke under en stol at noen liker einsere og andre liker plastraketter. En dommer må være upartisk til dette.

 

Dømminga i fjor på valdres derimot satt man mange tvil ved. her ble en helt ny caddy med 3 tusenmetringer valgt til en av fineste vw. WTF ? og fineste interiør gikk til en bil som ble levert med dette som standard. igjen WTF? Kenneth sin TT på luft hadde rått og gjennomført interiør og hadde mye heller fortjent prisen.

 

Føler at jeg sporer av litt her men pointet er at mange klager på at nye biler får premier. ja ? fordi de har mere strøken lakk, gjerne kledd på litt ekstra detaljer og mange av eierne har gjort mye med bilene som gjør at de stikker seg ut. da hjelper det ikke å komme med en gammel audi som man har satt på nye felger og forvente å få pokal. Gå over en gammel bil og legg samme pengene som mange har lagt i sine biler med ombygginger og styling / oppussing så kan dere komme tilbake og klage og grine hvis dere ikke fikk premie. Har vært på maaaange treff med noe jeg mente var en ganske tøff golf 2 men mye som uferdig stereo + kjipt interiør trekker rimelig fort ned i poeng når man skal vurderes. HELHET folkens. think about it.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.