Hadeland: Golf 3 selges i deler langs Rv4..

Anbefalte innlegg

Passerte en lys blå Golf 3 her om dagen på vei mot Lillestrøm, med en stor plakat i ruta med teksten ' Selges i deler'.

 

Noen som kjenner til denne?

Står ca 7km etter Gran sentrum retning Oslo/Gardermoen på Rv4. Mener den hadde RS-fanger fremme.

Skulle visst om han hadde interiør til salgs, så om noen kjenner vedkommende eller har et mobilnummer hadde det vært kjekt, rakk dessverre ikke å få med meg nummeret når jeg passerte.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :)

(det er de som har bilen, right?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :)

(det er de som har bilen, right?)

 

Yepp, stått der en stund tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har hatt bilen stående en stund.. Demonterer og selger i deler.. Bare å ringe han og høre på deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, ok..

Takk igjen for hjelpen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over til litt off topic... Helvete så irriterendes den lyden på hjemmesiden var..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den når vi var på treffet i helga jeg også. Så tøff ut, men var bare VR6 leppe på den da. Ikke RS fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, sett litt feil jeg da.. :P

Men snakka med han tidligere idag, han hadde ikke sportsinteriør inne bortsett fra til Golf 3 cab.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, sett litt feil jeg da.. :P

Men snakka med han tidligere idag, han hadde ikke sportsinteriør inne bortsett fra til Golf 3 cab.. :(

 

Veit om et jeg:) Trenger en skikkelig rens, men kan sjekke opp for deg hvis du er seriøst interisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.