#1 Skrevet Juli 27, 2004 På tide å minne på om dete tenker jeg. Altså 4/8 (onsdag om en uke fra dette innlegget) så møtes vi på McDonalds i Grimstad, kl 1800. Er vi heldige så kommer noen "turister" innom. Det vil si, klubb-medlemmer på sørlandsferie. Velkommen skal dere være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2004 tror faktisk jeg må få kommet meg på dette møtet,har ikke blitt noen ennå,ferie har jeg å da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2004 f..... i h......!!!! Jeg jobber vel som vanlig. Men nå er det snart slutt, skal bytte jobb, og da er det jevnt slutt på kveldsjobbing... Jahooooo!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2004 Er på Grimstadferie ut neste uke, så jeg titter vel innom med kjerra. En Big Mac er vel ikke umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2004 Kom gjerne innom! Jo fler, jo ber! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren På tide å minne på om dete tenker jeg. Altså 4/8 (onsdag om en uke fra dette innlegget) så møtes vi på McDonalds i Grimstad, kl 1800. Er vi heldige så kommer noen "turister" innom. Det vil si, klubb-medlemmer på sørlandsferie. Velkommen skal dere være Er det bare én MCDonalds i Grimstad, eller er det mulig å ta feil? Nå som jeg kjører toppløs er det kanskje ikke umulig at jeg tar en tur nedom for å se på (toppløse) damer Siden jeg skal den veien nå på ferie, så blir det ikke lange omveien. Fin ettermiddagstur for å kjøpe seg noe å spise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2004 Så vidt meg bekjent er det bare en McDonalds i Grimstad ja...ligger ved E-18 så den burde være grei å finne. Hvilken vei kommer du fra? Kan jo hive deg på kolonnene hvis du vil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2004 Jeg kommer evt nordfra. Kolonne? Hvor og når starter de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2004 Kristiansandsfolket kjører vel fra Esso Oddemarka kl 1700 regner jeg med... Og ja, det er bare 1 McD i Grimstad, ligger rett ved E18 ved siden av en Statoil-stasjon. Du kan gjerne kjøre toppløst også, det vil jeg gjerne se! Det regner nemlig her i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Du kan gjerne kjøre toppløst også, det vil jeg gjerne se! Det regner nemlig her i dag... Bare å holde en konstant hastighet over 80 km/t så blir man ikke våt. Jo da, satser å komme en tur å se på "nabo" lokallagt til Stavanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2004 Velkommen skal du være! Skal bli hyggelig å få treffe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2004 Må takke for treffet i går! Dere var en trivelig gjeng. Jeg ankom toppløs og trålte gatene i Grimstad i en 1/2 time uten å finne én eneste toppløs dame som ville sitte på med meg, Så der har dere forbrdringspotensiale Noen søte grimstad berter hadde kledd skinnsetene mine i caben Må si at de var triveligt å møte dere. Må si at det var noen blyge medlemer som stakk allerede i halv åtte- åtte tiden Mens det var noen stanhaftige medlemer som holdt bilpraten lagt ut på kvelden. Et nabo besøk kan sikket gjentaes ved en annen (anledning) sol og fin sommerdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2004 Hans Petter,du skulle hatt noen striper forbi bystranda i kr.sand i dag da:) der var det mye nice:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kristofersen Hans Petter,du skulle hatt noen striper forbi bystranda i kr.sand i dag da:) der var det mye nice:) Ja! Hvorfor ikke ha noen treff på stranda også Noen har biler som egner seg for snø, andre har biler som egner seg for å dra damer om sommeren:p: ja : (vel dårlig effekt i grimstad da,,,,,) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 6, 2004 Problemet med Grimstad er at det er utenfor studie-sesongen. Høyskolen drar masse bra til seg ellers i året. Men ellers så vil jeg si meg enig i det du nevnte, denne gangen synes jeg det var endel folk som hadde litt vel mye hastverk med å komme seg avgårde. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 6, 2004 var mitt første møte dette,stiller nok sterkere ei an gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 10, 2004 Jeg derimot ble holdt igjen i Dyreparken av lillebroren til dama. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...