Anbefalte innlegg

På tide å minne på om dete tenker jeg. Altså 4/8 (onsdag om en uke fra dette innlegget) så møtes vi på McDonalds i Grimstad, kl 1800. Er vi heldige så kommer noen "turister" innom. Det vil si, klubb-medlemmer på sørlandsferie. Velkommen skal dere være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror faktisk jeg må få kommet meg på dette møtet,har ikke blitt noen ennå,ferie har jeg å da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

f..... i h......!!!!

 

Jeg jobber vel som vanlig.

Men nå er det snart slutt, skal bytte jobb, og da er det jevnt slutt på kveldsjobbing... Jahooooo!!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på Grimstadferie ut neste uke, så jeg titter vel innom med kjerra. En Big Mac er vel ikke umulig. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne innom! Jo fler, jo ber!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

På tide å minne på om dete tenker jeg. Altså 4/8 (onsdag om en uke fra dette innlegget) så møtes vi på McDonalds i Grimstad, kl 1800. Er vi heldige så kommer noen "turister" innom. Det vil si, klubb-medlemmer på sørlandsferie. Velkommen skal dere være :)

 

Er det bare én MCDonalds i Grimstad, eller er det mulig å ta feil? Nå som jeg kjører toppløs er det kanskje ikke umulig at jeg tar en tur nedom for å se på (toppløse) damerboobies.gif Siden jeg skal den veien nå på ferie, så blir det ikke lange omveien. Fin ettermiddagstur for å kjøpe seg noe å spise mc.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent er det bare en McDonalds i Grimstad ja...ligger ved E-18 så den burde være grei å finne.

 

Hvilken vei kommer du fra?

 

Kan jo hive deg på kolonnene hvis du vil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer evt nordfra.

Kolonne? Hvor og når starter de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristiansandsfolket kjører vel fra Esso Oddemarka kl 1700 regner jeg med...

 

Og ja, det er bare 1 McD i Grimstad, ligger rett ved E18 ved siden av en Statoil-stasjon.

 

Du kan gjerne kjøre toppløst også, det vil jeg gjerne se! Det regner nemlig her i dag... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Du kan gjerne kjøre toppløst også, det vil jeg gjerne se! Det regner nemlig her i dag... :(

Bare å holde en konstant hastighet over 80 km/t så blir man ikke våt. :P

Jo da, satser å komme en tur å se på "nabo" lokallagt til Stavanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Skal bli hyggelig å få treffe deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må takke for treffet i går! Dere var en trivelig gjeng.

Jeg ankom toppløs og trålte gatene i Grimstad i en 1/2 time uten å finne én eneste toppløs dame som ville sitte på med meg, Så der har dere forbrdringspotensiale :) Noen søte grimstad berter hadde kledd skinnsetene mine i caben :P:D

 

Må si at de var triveligt å møte dere. Må si at det var noen blyge medlemer som stakk allerede i halv åtte- åtte tiden : nei : Mens det var noen stanhaftige medlemer som holdt bilpraten lagt ut på kvelden.

 

Et nabo besøk kan sikket gjentaes ved en annen (anledning) sol og fin sommerdag :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Petter,du skulle hatt noen striper forbi bystranda i kr.sand i dag da:) der var det mye nice:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Kristofersen

Hans Petter,du skulle hatt noen striper forbi bystranda i kr.sand i dag da:) der var det mye nice:)

 

Ja! Hvorfor ikke ha noen treff på stranda også :) Noen har biler som egner seg for snø, andre har biler som egner seg for å dra damer om sommeren:p: ja : (vel dårlig effekt i grimstad da,,,,,)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med Grimstad er at det er utenfor studie-sesongen. Høyskolen drar masse bra til seg ellers i året. ;)

 

Men ellers så vil jeg si meg enig i det du nevnte, denne gangen synes jeg det var endel folk som hadde litt vel mye hastverk med å komme seg avgårde. :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var mitt første møte dette,stiller nok sterkere ei an gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg derimot ble holdt igjen i Dyreparken av lillebroren til dama. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.