Stavanger: Samlet kjøring til hovedtreffet.

Anbefalte innlegg

Er det noe ønske om å foreta en samlet kjøring til hovedtreffet??

 

Jeg har planer om å kjøre fra Sola fredag 25.05 ca kl 08:00, og håper å være framme i Våler ca kl 19:00..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt på dette selv, hadde jo vært gøy å vært en gjeng som kjørte sammen bortover...absolutt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytter lite å tenke i denne klubben.. her må vi bare gjøre noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje dere kan prøve å holde følge med oss i BMW klubben, som skal på landstreff på rudskogen denne helgen, vi kjører nok over brokke suleskard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje dere kan prøve å holde følge med oss i BMW klubben, som skal på landstreff på rudskogen denne helgen, vi kjører nok over brokke suleskard.

 

Hva skal dette bety?? : bråk : hører de som sklir i BMW er rompeskyvere : haha :

Takker for tilbudet, og kanskje det hadde vært noe.. det dreier seg jo bare om å ha kompanjonger på turen, man kan ta en røyk med iblandt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje dere kan prøve å holde følge med oss i BMW klubben, som skal på landstreff på rudskogen denne helgen, vi kjører nok over brokke suleskard.

 

Har suleskar veien åpnet da?

Har vært borti før ved treff så tidlig og måtte kjøre rundt.

 

 

 

 

Jeg har tenkt meg bortover jeg også. Når jeg drar vet jeg ikke enda. Men hjemover er kanskje en mulighet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brokke suleskard, åpnes mandag 21 mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brokke suleskard, åpnes mandag 21 mai.

 

Vet du no mere om nårtid det er planlagt avreise for deres del??? evt om hvor mange dere blir??

Slik det står her nå så kan vi vel rekne 3 biler fra Stavanger som er interesert i "kolonne".. men 3 biler er jo ingen kolonne.. det er jo bare 1 foran og 1 bak den som er i midten det.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist eg får bilen klar så e eg me: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sette opp en undersøkelse?

Evt

*jeg blir med

*jeg kan ikke

eller noe i den retningen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag. og hva med å samlingspunkt på en plass de fleste skal forbi, noe som gjør at det er lett å møtes.

 

Hva med treffpunkt Statoil på Ålgård, kl 08:30 fredag 25.05 ?

 

Om vi kjører E39, så muligens at vi kunne samlet opp flere på veien.. da hadde det muligens blitt en real "konvoi" som rulla inn på Våler. Hadde dette vært noe så kan vi jo spre ordet i de andre avdelingene.

 

*Jeg er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med på den jeg, tenkte å kjøre på fredags morgen jeg å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, det hadde vært kjempe greier..

Vi bør absolutt informere de andre avdelingene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller mest sannsynlig jeg også: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, det hadde vært kjempe greier..

Vi bør absolutt informere de andre avdelingene..

 

Eller tilpasse avreise tidspunkt så det klaffer med hva andre lokallag har satt opp.

Agder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81402

Vestfold: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=84447

Oslo: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=85663

 

og sikkert noen flere lokallag som også planlegger. Hvem dere skal samkjøre kommer ann på veien dere kjører.

 

Selv vet jeg ikke enda om jeg reiser en dag føre eller blir med. Og evt om jeg trefer dere et sted på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens eg stiller på samkjøring også. Får bare satse på at eg ikke e offshore da, (går av skift 28. mai:() Men ska prøve å god snakke med jobben litt. Hadde jo vært en grei måte å bli litt kjent med lokallags folk for min del:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøva å få me mange på dette,hadde jo vært "litt" kulere å kjøre mange på rekka enn ein å ein:)

 

Kor mange e me te nå??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøva å få me mange på dette,hadde jo vært "litt" kulere å kjøre mange på rekka enn ein å ein:)

 

Kor mange e me te nå??

 

garantert 1, kanskje 2?? men helligbrøde om vi er 3 :tilber:

Iallefall kan jeg si det slik at om vi passerer 7 biler fra lokalklubben, så skal jeg spandere en dobbel espresso på meg selv..iom at jeg ikke liker kafferelaterte drikkeprodukter, så vil det bli en type sjølpining.. : dum : men jeg føler meg rimelig trygg på at det ikke skjer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

garantert 1, kanskje 2?? men helligbrøde om vi er 3 :tilber:

Iallefall kan jeg si det slik at om vi passerer 7 biler fra lokalklubben, så skal jeg spandere en dobbel espresso på meg selv..iom at jeg ikke liker kafferelaterte drikkeprodukter, så vil det bli en type sjølpining.. : dum : men jeg føler meg rimelig trygg på at det ikke skjer..

 

Det var da svært så pesimistisk..

 

Klart at mange stiller.. Bare vent å se :)

Men jeg synes ikke du skal drikke den dobbel espressoen, vil jo ikke at du skal bli dårlig når man skal kjøre langt :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da svært så pesimistisk..

 

Klart at mange stiller.. Bare vent å se :)

Men jeg synes ikke du skal drikke den dobbel espressoen, vil jo ikke at du skal bli dårlig når man skal kjøre langt :) hehe

 

Stille du då???

Må få fiksa bilen din i tide du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber med saken.. ;)

Er jo en stund til enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da svært så pesimistisk..

 

Klart at mange stiller.. Bare vent å se :)

Men jeg synes ikke du skal drikke den dobbel espressoen, vil jo ikke at du skal bli dårlig når man skal kjøre langt :) hehe

 

Vel, den sjansen tar jeg på strak arm, eller dårlig mage (stryk det som ikke passer, ved avreise..) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hva blir det til her? Jeg skal vertfall bort, kjører fredags morgen, så kan nok passe å brekke innom statoil kl. 08.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.