Anbefalte innlegg

Har bare erfaring fra M3, så det blir jo litt feil å sammenligne med erfaringene jeg har med R888 og A048 på Golf. M3 er mye tyngre og dekkene blir derfor naturligvis fortere varme.

Jeg syns Federal-dekkene sitter mye bedre enn f.eks. ContiSportContact og andre "sportsdekk" de første rundene, men når de blir for varme blir de glatte og litt uforutsigbare. Med Golfene har jeg kjørt veldig lenge av gangen før R888/A048 slipper. Viktig å ha "lite nok" lufttrykk bare.

 

Fordelen med Federal er at de fungerer bedre om man skal bruke bilen på veien også, pluss at prisen er bra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte på federal RSR dekkene i fjor sommer, Veldig fornøyd med de dekka, men blir for varme etter noen harde runder på rudskogen å sitter dermed ikke så godt lenger, men for de som ikke eg HELT avhengig av max feste og gjerne vil slædde litt også funker det helt topp.. Til vanlig vei bruk sitter de veldig bra, men river med seg mye stein/grus, så skvettlapper er å anbefale, ellers blir bilen sandblåst langs begge sidene:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir brått et sett med Federal da, ettersom bilen ikke skal kjøres så mye på bane som på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg kjøpte R888 i 2009 handla jeg fra http://www.camskill.co.uk/ De hadde et "Price Beater" system som sa de skulle være billigst i UK. Tror og prisene deres oppdateres ofte så lurt å sende en epost og få oppdatert pris. Levering en uke rett på døra.

 

Når det er sagt ser jeg prisen har økt med £50 pr. 235/40-17 som jeg handla den gang, så tydelig at det har skjedd noe med prisene siden sist. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg kjøpte R888 i 2009 handla jeg fra http://www.camskill.co.uk/ De hadde et "Price Beater" system som sa de skulle være billigst i UK. Tror og prisene deres oppdateres ofte så lurt å sende en epost og få oppdatert pris. Levering en uke rett på døra.

 

Når det er sagt ser jeg prisen har økt med £50 pr. 235/40-17 som jeg handla den gang, så tydelig at det har skjedd noe med prisene siden sist. :(

 

Blei det dyr frakt fra UK? og moms sikkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet Toyo R1R?

Selges for fin pris på dekkonline.com og kommer i litt flere dimensjoner, inkl 195/45/15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet Toyo R1R?

Selges for fin pris på dekkonline.com og kommer i litt flere dimensjoner, inkl 195/45/15

 

 

Hvordan fant du det? Finner bare T1-R 195/45 R15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke nå, mulig eg har sett feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutter, jeg selger 595RSR, ta en titt nederst på denne siden for priser på gateslicksene.

http://www.tempedekk.no/c-76-Sommerdekk-og-MC-Dekk.aspx

Merk forøvrig at VACN medlemmer får 10% rabatt på gateslicksene hos oss :)

 

 

Jeg selger også R888, men har ikke lagt ut liste da det norske lageret er tomt i en del viktige dimensjoner.

Uansett, send meg gjerne en pm så skal jeg regne godpris på R888 også hvis de finnes på lager i ønsket dimensjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutter, jeg selger 595RSR, ta en titt nederst på denne siden for priser på gateslicksene.

http://www.tempedekk.no/c-76-Sommerdekk-og-MC-Dekk.aspx

Merk forøvrig at VACN medlemmer får 10% rabatt på gateslicksene hos oss :)

 

 

Jeg selger også R888, men har ikke lagt ut liste da det norske lageret er tomt i en del viktige dimensjoner.

Uansett, send meg gjerne en pm så skal jeg regne godpris på R888 også hvis de finnes på lager i ønsket dimensjon :)

 

215 45 17 elr 225 45 17 kunne intresant å få pris på i R888

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Geir, var kun 225/45R17 R888 var tilgjengelig i. Prisen her er 1883,- pr stk.

Federal 595RS-R koster kun 990,- pr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.