Troms: Gatebiltreff i Harstad 26.mai

Anbefalte innlegg

Så flott at det kommer mange VW-Audi. Det gleder jeg meg spesielt til, jo da er jeg ærlig!

Var innom Johnsen Bil igår og tigget premier. Fikk et Audi-belte og et VW-belte. Så da blir disse premiene for fineste Audi og fineste VW. En jury ser på bilene for å dele ut ekstrapremiene. Ellers vil avstemmingen i de vanlige klassene bli gjort som før.

 

Forresten, når dere nærmer dere treffområdet, så kan dere søke på FM 106, det vil være treffradio på denne frekvensen - riktignok bare i mono av praktiske årsaker...

 

Når det gjelder været så meldes det sol og regn i hytt og pine. Ifjor kom det masse biler, det regnet mesteparten av tiden, men tilbakemeldingene etter treffet var at folk trivdes!!

Treffområdet er nært Elkjøp og Amfi Kanebogen. Dersom det blir regn, så tar vi med et ekstra 3x6 meters telt.

Det blir salg av pølser, hamburgere, cola, fanta og kaffe til lave priser.

 

Konklusjon: DETTAN BI BRA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan kun bli bra....=)=)=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste akkurat på bilforumet.net at det kommer 5-6 biler fra Andøy også. Vi vet at det kommer biler fra Sortland, Myre og Narvik. Det er hengt opp masse plakater i Narvik.

Og Hondaklubben kommer med 10 - 11 biler.

Og så fra Harstad kommer det vel endel biler. Det kommer forhåndsomtale i HT. Det gjør vel susen...

 

Vil VW-Audi stå samlet? Teltplass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil VW-Audi stå samlet? Teltplass?

 

Gjerne det... vi har 3x6m partytelt vi kan ta med å lage oss selv en liten stand...

 

Var innom Johnsen Bil igår og tigget premier. Fikk et Audi-belte og et VW-belte. Så da blir disse premiene for fineste Audi og fineste VW. En jury ser på bilene for å dele ut ekstrapremiene. Ellers vil avstemmingen i de vanlige klassene bli gjort som før.

 

Premier?!? Jeg kommer med 200'a : gb :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi ta med teltet ? holder det ikke bare med bannern ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi ta med teltet ? holder det ikke bare med bannern ?

 

Det er meldt regn, sies det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe da var førsikringa ordan og spillern dekkes av dem :) fant jo ut at høytalerene og har tatt kvelden. men det ordner sæ før helga heldigvis :) så da kommer jeg bortover alikavell og spiller musikk til dokker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treff rett borti gata når æ e bortreist... får få dama tel å fære å stille opp biln :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn eller sol så blir det sikkert bra!!

 

PS. Alle har fått med seg at avgang Tromsø er kl 0730 ikke 0800!!! oppmøte kl 0715!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir knall :) Roadtrip :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akk!!! ekke vei klar før 7 juni jeg :( dårlig med verksted timer før den tid..

ingen som kan ta et hjullager før den tid ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKAL TELTET VÆRE MED MÅ NOEN TA ANNSVAR !

telt stengerne ligger ikke i pappeske da den var helt ødelagt av vann !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drit i teltet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ordner et ekstra 3x6meters telt dersom det blir regn. Egentlig så godtar jeg ikke regn, har hatt som sagt to treff her i Harstad med striregn..

Har fått bekreftet 37 forhåndspåmeldte biler, det er med de 10 bilene fra Tromsø. Hvor mange blir det fra Bardufoss, Finnsnes, Bardu? Når tallet forhåndspåmeldte øker, så øker også interessen. Og enda flere vil da komme.

Mange kommer nok ellers fra Harstad og Vesterålen også.

Så vi tipper at det blir 100 biler selv om det blir regn.

Noen som vil overnatte på Grand? 600kr. for enkeltrom og 800kr for dobbeltrom. Kodeord for bestilling på Grand er "gatebiltreff".

Jeg hadde tenkt å forslå noe sosialt om kvelden, men jeg fikk ikke fri fra jobben, så jeg blir opptatt om kvelden etter at treffet er over..

Men dere, dette blir topp, vi gleder oss her i Harstad!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skriver Harstad Tidende om treffet...hehe..journalister skriver mye rart, det skal være sikkert..så sitter man der i ettertid og tenker, næmmen det sa jeg jo ikke, og det var jo ikke slik det var...pytt pytt, god reklame for treffet blir det jo likevel..hehe

 

Her er artikkelen: http://www.ht.no/incoming/article89481.ece

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder du av endel til hos eller?? Ser jo ut som det blir veldig bra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja fra finnsnes vil æ no tippe en minst 10 bilen som kommer såeh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D hær blir gøy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telte lar vi ligge siden treffet er så kort, er ingen vits å sette det opp uten å ha noe innhold i det for så å rive det igjn etter 3 timer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg av.. Det blir litt vel mye i disse eksamenstider :(

 

Men for all del, dere må bare dra selv om jeg ikke blir med. Jeg vet turen ikke blir på langt nær det samme. Noen av dere vil kanskje ta det tyngre enn andre, så alle får et spesielt ansvar å passe på de som ser litt lei seg ut. Jeg ser for meg at Tom trenger en klem innimella.

 

Ha en fin tur gutta, trur det der blir sinnsykartig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg av.. Det blir litt vel mye i disse eksamenstider :(

 

Men for all del, dere må bare dra selv om jeg ikke blir med. Jeg vet turen ikke blir på langt nær det samme. Noen av dere vil kanskje ta det tyngre enn andre, så alle får et spesielt ansvar å passe på de som ser litt lei seg ut. Jeg ser for meg at Tom trenger en klem innimella.

 

Ha en fin tur gutta, trur det der blir sinnsykartig!!

 

Tom is riding with me, and its going too be great...with or WITHOUT you! : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for fine ord, roar :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo altid ett savn når man mister en bil fra klubben. men sammen skal vi være sterke og få det morsomt der borte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen kom i HT papirutgave idag. Hadde ringt kommunen igår om at det var hull i grusveien utenfor Biltilsynet i Harstad og og de kunne kjøre på litt grus der...En kar med en lav bil klarte bare så vidt å kjøre inn til Biltilsynet.

Men jeg tenkte etter at jeg hadde snakket med kjørekontoret på kommunen at dette gidder de sikkert ikke...men sjokk! idag var der grusbil og veihøvel på plass! Utrolig...men så kjenner jeg jo mange i kommunen og ellers også da...hehe

 

Ellers så ringte de fra hotellet K2 i Harstad og tilbudte overnatting. 550 for enkeltrom og 700 for dobbeltrom. Kodeord er "gatebiltreff". Men K2 har ikke kameraovervåket og heller ikke låst parkeringsplass... Tlf 77003200 til hotellet K2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.