Trondheim: Hvor kjøpe dekk?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvor anbefaler dere meg å kjøpe dekk henn i tr.heim?

 

trenger 2 stk 225-40-18.. billigst mulig egentli, da a4`n sliter dekk bake, har vært på 4-hjuls kontroll men pga senking, så er det ikke mulig å få spissinga helt 100%..

 

har vi noen rabatter til noen dekk forhandlere i tr.heim?

 

mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra på tevo dekk simon jobber der, får visst bra priser og super service hos dem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tevo Dekk er super bilig å god servic. Ambefales:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bare akkompagnere de før meg, stikk på tevo og spør etter gulesider.no.

Servicen er ikke noe å klage på der, nesten litt _for_ god, veldig god til å selge han sjefen der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra på tevo dekk simon jobber der, får visst bra priser og super service hos dem ;)

 

er simon medlem her? noen som har handlet 225-40 18" dekk på tevo, og vet pris? ska ha billigst mulig..

var oppå tempe dekk ifjord.. grei pris, men felgene ble jo neste voldtatt oppå der:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De reklamerer på radio for komplett felg og dekk med 225-40-18 til 5995,-. Dvs at dekkene må være ganske rimelige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De reklamerer på radio for komplett felg og dekk med 225-40-18 til 5995,-. Dvs at dekkene må være ganske rimelige...

 

Oi, det var jo billig..

tror dere at jeg får dekk billigere om jeg oppgir at jeg er medlem her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det var jo billig..

tror dere at jeg får dekk billigere om jeg oppgir at jeg er medlem her?

 

Ikke sikkert at det er så mye å gå på når det gjelder sånne kampanjepriser, er nå bare å stikke innom eller ringe og høre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt å undersøkt pris idag..

 

spurte etter pris på 2 stk 225-40-18 billigs mulig dekk, ferdig pålagt på felg og bil..

 

TEMPE DEKK : 2446,- inkl. 40% bonus.. WOW..

TEVO DEKK: 2133,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville av erfaring ikke handla hos tempe dekk.. sånn er nå den saken..

Wheelie er hakket bedre, men hittil har tevo utklassa de andre.

Men det kan jo gjerne være pga jeg kjenner Simon? Men de virker både effektive og greie sånn jeg har sett de ovenfor andre kunder også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på dekklageret og handla dekk i dag. Tevo kunne ikke skaffe Toyo før om Tre uker, så god tid har ikke jeg.. :P Helt grei sjappe, og prisen var helt okei også. Var ett par hakk under tevo prismessig faktisk, de må vel ha litt godpriser i oppstarten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på dekklageret og handla dekk i dag. Tevo kunne ikke skaffe Toyo før om Tre uker, så god tid har ikke jeg.. :P Helt grei sjappe, og prisen var helt okei også. Var ett par hakk under tevo prismessig faktisk, de må vel ha litt godpriser i oppstarten..

 

Hvor holder dekklageret til henn da? la dem om påfelg samt satt felgene på bilen?

var dem mye billigere eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder dekklageret til henn da? la dem om påfelg samt satt felgene på bilen?

var dem mye billigere eller?

 

Holder til rett ved siden av Dekkmann på Rosten, vis a vis Biltema.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1696,- på dekklageret !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville av erfaring ikke handla hos tempe dekk.. sånn er nå den saken..

 

Jeg har nå helt grei erfaring med tempe dekkservice, men er ikke mer trofast enn at jeg velger noe annet hvis det dukker opp et bedre tilbud. Handla meg komplett sett der forrige uke. Litt spesielt var det da jeg møtte opp i butikken på tidspunktet alt skulle være klart (ventet i to og en halv uke på felgene) og han presterte å mangle ett dekk i min dim. Litt fram og tilbake endte opp med at jeg måtte bli med en tur på utsiden av butikken.. (var masse kunder der) hvor han ba meg ringe Dekklageret. Han ville ikke ha noe med han oppå der å gjøre da de var tidligere partnere som hadde falt ut. Der hadde de dekk og jeg fikk med penger for å dra opp å kjøpe ett der. Litt spesielt men "at the end of the day" var jeg happy for at det ordnet seg, fikk litt ekstra rabatt også.

Dekkene ble omhyggelig lagt på, kanskje fordi jeg fulgte med hele tiden.

Har også handlet med andre, bla Wheelie og Lade Dekkservice, bra de også. Men jeg tar selvfølgelig en ringerunde neste gang også. Den der prissettingen i dekkbransjen blir jeg ikke klok på likevel.

 

Skal legge til at Dekklageret har den peneste butikken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte Kenda 225/40-18 på Tevo. Mener de kostet rundt 998,- pr. stk? Veldig fornøyd er jeg iallefall!!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.