Haugesund: Nytt blod inn i lokallagsstyret?

Anbefalte innlegg

Er ikke så mange som har nevnt dette før, men jeg føler det er på tide å sette igang en diskusjon ang lokallagsstyret.

 

For å følge med i tiden, å holde oss i hela på andre lokallag så må vi få organisert oss på nytt å arrangert noe for medlemmene. Vi har i det siste endt opp som en "syklubb" som bare spiser å preiker shit.

Lokallagskassen begynner også å bli litt penger i regner jeg med som kan brukes til noe nyttig.

 

Selv om jeg tar dette opp så er det ikke selvskrevet at jeg ønsker å være med i styret, jeg har værken energi eller overtiden til å legge sjela mi ned i det. Det vi trenger er noen med skikkelige initiativ og pågangsmot til å styre skuta, så vi også får rekruttert nye medlemmer.

 

Kom med deres meninger.

Glenn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke første gang dette har vært tema... og hver gang har det vell på mange måter stopt ved at ingen har sagt seg villig til å gjøre noe. Og som sagt i flere år stiller jeg gladelig min plass til disposisjon dersom noen vil overta den!!

 

MEN, som også sagt mange ganger tidligere er det ikke krav at en må være i styret for at en skal komme med ideer og innspill ;)

 

Men fint at vi tar en omgang på det for er der noen som er villig til å ta i ett tak for å få mer futt og fart i lokallaget tror jeg ingen er imot det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Tord sier har dette vært opp mange ganger, også forslag til aktivitere osv. vi spurt etter flere ganger men lite forslag er kommet fram.

 

Det er fult mulig å sette i gang aktiviter osv.. for alle medlemer i lokallaget dersom noen ønske det. Og det er det jo flere som har gjort som kino i Tysvær ol.

 

Virket tidligere som fleste ønsket ha ha det som en "syklubb" (som du kalle det), men mulig dette er endret seg nå med en del nye medlemer, men da er det bare å komme med inspill. Og det er klart det er mulig å endre det.

 

Øngåne penger er det ikke mye penger i kassen (noen tusen), skiltplate salg går noe til lokallaget og noe til hovedklubben, men mulig å få penger fra hovedstyret dersom det er et aragemang vi skal ha.

 

Klemte å skrive at vi burde få en bedre løsning med møtelokaler så det blir litt mer stabilt, med det kommer an på hva folk ønsker, dette har også vært oppe mange ganger, og alle oss i styret er åpen for endringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det står noe om lokallag avdlinger delt i fylker på hovedsiden.

 

Fridtjov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.