VW-AUDI treff i Bergen 22 august

Anbefalte innlegg

VW-Audi Treff i Bergen 22 august.

Søndag 22 august.

Eikås Motorsenter er der det skjer.

Banekjøring og utstilling.

 

Bestilling av overnatting kan gjøres her

http://www.bcp.no tlf 55 24 88 08

 

Pris pr. hytte - plass til 4 man kr. 300

og 3 mann m/dusj kr. 450,-

 

Camping plassen ligger kun 2Km fra treffet.

Cluben har reservert et par hytter, ta kontakt hvis du trenger en av disse. mail jan.sagstad@egroup.no mob 982 67 902

 

Agenda.

10.00 -12 00 innsjekking

12.00 -15 00 Banekjøring

 

15.30 premiutdeling, bane kjøring utstilling.

 

NB! Lørdag er det Steetlegel 201 m. på samme banen, så her er det anledning til å se mye bra biler, eller å delta.

Åpent for alle type biler, husk hjelm hvis du skal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som man kan så vidt begynne å tenke på?

Jeg tenker jeg vil ta turen oppover. Kanskje få med meg streetleagel på lørdagen og litt grill/sosialt på kvelden???

 

Dette må jo være en ytterlig anledning for iallefall for et par av A4`ene i lokallaget. Både tunnel og 201 : ja :: smil : hint hint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Noe som man kan så vidt begynne å tenke på?

Jeg tenker jeg vil ta turen oppover. Kanskje få med meg streetleagel på lørdagen og litt grill/sosialt på kvelden???

 

Dette må jo være en ytterlig anledning for iallefall for et par av A4`ene i lokallaget. Både tunnel og 201 : ja :: smil : hint hint :)

 

Off!!! må ver forsiktige i tunnellane mellom stav å bergen....

Fekk 2 bøte sist eg va der nere ei på 5 å ei på 6000 +4 prikka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mange hefra som skulle oppover?(lite respons så langt)

Jeg kunne ha tenkt meg å reist på lørdagen. Evt da fått med meg streat Leagel eller den fine naturen i Bergen:p Og bestillt en hytte for overnatting. Slik at det kunne bli et par pils på kvelden, for så å stille strekt på søndagen.

 

Anyone else.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vist bare jeg som skal oppover? Eller er det fler? Blir vel nesten sånn at jeg ser ann vær meldingen nå :confused:

Men jeg reiser aleina i bilen, så hvis noen vil oppover og ikke har bil selv, så har jeg iallefall ledig plass i passasjersete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidde å lure på om jeg ska turen opp , konne godt tenkt å fått me meg streetleagel'en, sei ifra hvis du vil samkjøra noge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo jeg hadde kanskje tenkt å ta turen som en "hel" helgetur. Frest oppover grytidlig på lørdags morning og evt fått med meg street leagel. Men det er iallefall søndagen jeg tenker på. Men har ikke lagt noen planer enda-> så alt er åpent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell konne godt tenkt å fått me meg streetlegal'en , då e det jo mulighet for nogen kalle nogen udøve kvellen og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare noen kalde, men kanskje noe varmt på grillen også? (eller eksos manifoilen på 5`n min egner seg godt den også) Kanskje ha bestilt hytte der oppe? Prisene er er jo ikke helt avskrekkene de?

Blir det bare oss to? eller du/felere som vil/skal oppover???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok bare jeg som skal oppover så vidt eg vet om, hytte hadde vert greit .

Prisene er jo helt greie dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ringe i morra jeg å høre om det er noe ledig plass igjen til oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hytte bestillt! Det var kun den rimligste hytta igjen (4pers)

Det betyr at det er leding til 2 personer til!!!

Og så må vi huske å ta med sengetøy selv!

 

Har ikke sjekket helt opp, men det sies at street leagel begynner kl 12.00 og innsjeking for de som skal kjøre allerede i 9-10 tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis d bler bare oss to er d vel lite vits å kjøre to biler , har ikke planer om å stille ut bilen min , er ikke på langt nær ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har plass jeg. Regner ikke med at du pakker som jenter For bagasje plass er det ikke allverden i en cab. Så du kan godt sitte på med meg hvis du vil.

 

Ps. jeg tror jeg skal imprignere kalesjen i kveld hvis dette været her forsetter :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da meldt godt vær på lørdag da , 22 grader og litt overskya.

Pakker ikke mer en det som er ytterst nødvendig :)

 

Edit: urk ser ut til å bli fuktigt alikevel , jaja , er det tur så er det tur :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bare undersøke litt når det begynner på lørdagen og fin regne på reisetiden og start tipspunktet. Så ser vi hvor lenge du kan : sove : på lørdags morning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise tidene blir vel enkle i forhold til ferjetider. På lørdagen går det ferje fra Mortavika kl 06.00, 08.00,0920

Tar man den kl 08.00 regner jeg vel med at vi er i Bergen litt før kl 12. (da Street leagel begynner)

 

Men les også PM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , fikk tak i autoroute 2004 for å finne ut litt mer detaljert info om reiseruta , på tidligere utgaver av denne programvaren har kartene og mulighetene for å regne på tid og slikt vært genial , men til min store skuffelse har bare oslo sitt veinett funnet sted i denne utgaven .

Så vi får håpe vi finner frem i Bergen hehe :) har hørt stygge rykter om veinettet i den byen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen bilder fra dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se om jeg får lagt ut noen ikveld, så kan dere andre bare angre på at dere ikke blei med! Kjempe tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynner med et oversiktbilde iallefall:

vw-audi bergen 21-22.08.2004 038v2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.