Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en kompis som skulle ha fått montert en godkjent alarm i bilen sin. Noen som vet hvor de gjør det her i Skien/Porsgrunn, eventuellt at noen har noen erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis fikk det montert på bilradio shappa på herkules.. Forholdsvis raske folk og god pris.

 

Han ble værtfall fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis fikk det montert på bilradio shappa på herkules.. Forholdsvis raske folk og god pris.

 

Han ble værtfall fornøyd.

 

Ok. Skal stikke bort der å sjekke da:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilradiospesialisten på Herkules gjør det, onkelen min eier butikken, så bare hils og si at jeg sendte deg bort dit, så tror jeg du også får noen prosenter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilradiospesialisten på Herkules gjør det, onkelen min eier butikken, så bare hils og si at jeg sendte deg bort dit, så tror jeg du også får noen prosenter..

 

hehe, takker, men har allerede vært der borte i dag. Kompisen min bestillte time og alt så. Fikk det for 2300,-. Han hadde da alarmen selv, og de skulle lage til en eller annen motor å sette inn i døren også.. Tror han var rimelig fornøyd med prisen så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilradiospesialisten på Herkules gjør det, onkelen min eier butikken, så bare hils og si at jeg sendte deg bort dit, så tror jeg du også får noen prosenter..

 

Ang. dette fredrik. Tror du han kunne være intrs. i en rabattavtale til lokallaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm...tja, ikke umulig det asså..

Kan høre med han en av dagene jeg, skal dit uanz på mandagen, så kan hende jeg venter til da..men skal høre somsagt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk det? Fikk du til noe avtale på bilsterio?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi faen, har jeg helt glemt asså! beklager, har flyttet og greier, også står bilen for tiden så er ganske mye og tenke på seru, men skal prate med han jeg, kan ikke helt love når..

Tror det er best at jeg prater med han face to face, og ikke over telefonen..så tar det en dag jeg har tid, vi får garant noe rabatt..ganske sikker på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.