Ålesund: Sol (og anna) film avtale

Anbefalte innlegg

Som Trond skrev i en annen tråd har vi fått et tilbud fra Carmelon på solfilm.

 

Carmelon er kjent for veldig bra arbeid og generelt lave priser og med våre -12% blir jo prisen enda lavere: ja :

 

Legger ved mailen jeg har fått fra Marcus i lett redigert utgave.

 

Prieseksempel:

 

 

Audi A8 komplett ( 7 ruter ) her må vi demont. alle ruter 7200.-

uten sideruter foran 5500,-

Audi A4/A6 sedan komplett ( 7 ruter ) m/forhåndsdemontert hattehylle 6200,-

uten sideruter foran 4500,-

Audi A4/A6 Avant komplett ( 7 ruter ) 6600,-

uten sideruter foran 4900,-

 

Golf 3 dørs komplett ( 5 ruter ) 4800,-

uten sideruter foran 3100,-

Golf 5 dørs komplett ( 7 ruter ) 5800,-

uten sideruter foran 4100,-

Golf stv komplett ( 9 ruter ) 6800,-

uten sideruter foran 5100,-

 

Solcap ( Frontstripe) 500,-

 

 

-alle priser er inkl. moms og 5 års garanti og gjelder non-reflektiv film

-på all-metall og high-performans blir det et tillegg på kr. 150,-

 

 

Vi gir 12% rabatt til medlemer av VACN ved fremvisning av medlemskort.

 

Så stjeler jeg litt fra Gaute også;)

 

Carmelon:

 

Kontaktinformasjon

Telefonnummer: 70 21 72 20

Mobiltelefon: 47 87 95 17

Besøksadresse: Engesetdal

6260, Skodje

Hjemmeside: http://www.carmelon.com/

Epost: carmelon@dcpost.no

Kontaktperson: Marcus Arndt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe greier med avtale:) men synes ikke det var noe spesielt billigere jeg, f.eks golf 3 dørs 4800,- riis tar jo 4500,- full pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A4/A6 Avant komplett ( 7 ruter ) 6600,-

uten sideruter foran 4900,-

Solcap ( Frontstripe) 500,-

 

 

 

Dette har jeg på bilen min og ga 4500 totalt for 7 ruter + topp stripe. Så ville ikke kalt dette spess billig.

Men mulig prisene ligger høyere på deres kant av landet pga mindere konkuranse? Så vet ikke hvor sammenlignbart det er: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe greier med avtale:) men synes ikke det var noe spesielt billigere jeg, f.eks golf 3 dørs 4800,- riis tar jo 4500,- full pris..

 

Riis tar ikkje bakruta!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis tar ikkje bakruta!!

 

hmm så de sto å laug til me da når jeg spurte? :P greit nok den kostet 1700,- men de sa ikke noe om at dem ikke tok den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter det ej har hørt så tar dei ikkje bak rute med masse "bøy" på, og heller ikkje side rutene framme for dei ikkje ville ha dårlig rykte på sej av diverse myndigheter.

 

husk at dei prisane som står over er veil. vi får 12% på dei prisane!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør han like god jobb som riis / bilpleieren da? Og er det noen som har spurt på pris ved lause ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør han like god jobb som riis / bilpleieren da? Og er det noen som har spurt på pris ved lause ruter?

 

hvertfall like bra arbeid.....vist ikkje han jer bedre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvertfall like bra arbeid.....vist ikkje han jer bedre!

 

Har heller en rullgardin en soting på bakruten, uansett så er det vell ikke "billig" dette her heller, men flott med rabatter uansett, dem som vil kaste vekk 5-6tusen på soting skal få lov til det,:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør han like god jobb som riis / bilpleieren da? Og er det noen som har spurt på pris ved lause ruter?

 

 

Som ej har sagt tidligere i visse inlegg so anbefaler ej han på det varmeste,ej veit ikkje ka film riis bruker men den til carmelon,har ripe garanti og på min bil etter vel ett år er d ingen riper eller slitasje merker..

 

Silverking...:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverte bilen min hos Carmelon idag, skulle få den ferdi til imorga eller tidli laurdag:) fekk en fin pris på alle rutene pluss streamer:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta bilen igjen ista, vart meget fornøgd med resultatet:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 2700.- får soting hos riis på en golf 3 firdørs.lysteste kan ikke klage på det i å med dei har garanti..utroli fårnøyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikkje denne ha leie ute på sida såpass alle fekk sjå den ? under vestlandet rabattar ?

Har våre i kontakt med Marcus , han skal sote bilen min i mårga, so spurde ej om ikkje han ha tenkt på avtale med klubben , då fekk ej det overaskande svaret at han hadde avtale , dette viste ej null om , ettersom det ikkje ligg inne under rabattavtalar vestlandet.

Er ikkje det ein idè å få det lagt ut under rabattavtalar? ettersom det kanskje er folk litt lenger vekke frå so også er intressert ?

 

Ps: Er viktigt å få med at det som står i priseksempela er ordiner prisar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at dette burde ligge under rabattavtaler.

Sendte pm til partneransvarlig i klubben ang. dette og Mekonomen med en gang avtalene var i boks men ikkeno har skjedd.

Får prøve å purre på det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne tråden har jeg faktisk leita etter men fant den ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi eit lite hint om framgang seinare da :)

 

Skal sta å levere bilen om eit par tima no , so skal gi ein tilbakemelding på resultat og lignande på søndag når ej skal sta å hente bilen igjen ... eventuelt i mårga vist ej e hedlige , ekje kjekt med laurdag uten bil : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi eit lite hint om framgang seinare da :)

 

Skal sta å levere bilen om eit par tima no , so skal gi ein tilbakemelding på resultat og lignande på søndag når ej skal sta å hente bilen igjen ... eventuelt i mårga vist ej e hedlige , ekje kjekt med laurdag uten bil : rolleyes

Lørdag e offisiell drikkedag det :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Ja, Lørdag er drikkedag!

 

Noen her som har pris på solfilm til Passat 3B stv?

 

Spørs om jeg må ta meg en tur over fjellet om prisene er gode. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Ja, Lørdag er drikkedag!

 

Noen her som har pris på solfilm til Passat 3B stv?

 

Spørs om jeg må ta meg en tur over fjellet om prisene er gode. :)

 

Sjekk priseksempela over du ... litt forskjelli alt etter om du har tjukk pakning på bakruta , eller svarte kantar ... med svart kant treng dei ikkje ta ut ruta , så har det selvfølgelig med om du skal ha alle rutene , kun bakrutene og lignande. .. skriv ein mail du og spørr, Marcus er flenkt å svare på mail etterkavrt ... vil seie det tok ei veke før ej fekk svar fyste gongen , men etter det kom det hyppige svar :) Kan no gi na eit hint om å fylle med på mailen sin framover , når ej stikke å henta bilen på søndag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag e offisiell drikkedag det :full:

 

Drikkikje , so trenge ein bil å cruise litt rundt i då : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ringt fyren 5-6 ganger på forskjellige dager og han tar ALDRI telefonen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er veldig opptatt på dagtid. Send han en sms det gjorde jeg og han svarte på kvelden. Han er en flink fyr så e vil anbefale han på det varmeste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv na mail du Torkjell, han he anna jobb på dagtid, og sotinga drive han med kun på kveldane/helgane....

Ej skreiv mail til na når ej skulle ha tak i na, å han e ganske raske å svare på det.

Sei frå vist du skal innover da, ej må ha nåke film til å sote siderutene framme på golfen :)

Tenkte ej skulle ha mej en tur innover når ej kom heimatte , men vist du skal innover so gi mej eit hint da , so kan du få handla med dej litt film til mej.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si fra, blir kanskje forbi der på fredag, på dagtid, men da er han vel ikke der:P Og jeg tenkte ikke og sote rutene men hva det koster og lekke carbon film på treverket i bilen da jeg spyr av det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.