Anbefalte innlegg

Begynner i god tid jeg.Sikkert en god del som skal nedover,lurer da på når det skal kjøres,og om det vil bli konvoy ned dalen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel trolig kun en dagstur for meg og yngste Meland, mens eldre Meland snakket om at Frøya folket skulle noe kolonne nedover fredagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola, vi må da få med oss en fest vi å, oppi den koslige tida vi er inne i.. blir nok en overnatting ja. men hvordan er uvisst enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bør finne ut av noe. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner i god tid jeg.Sikkert en god del som skal nedover,lurer da på når det skal kjøres,og om det vil bli konvoy ned dalen?

Hola!

Skal dere være mange i bilene nedover? :D

 

For atte.. Det har seg sånn.. At jeg er lappeløs! Men har utrolig lyst å nedover.. :o

Vurderer å skaffe meg sjåfør på V8'n, men jeg får se hva det blir til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er nå; meg selv, Hans Strømseng (fra Steinkjer) og Odd Øystein Meland som skal nedover. Uten å helt sikkert ha blinket oss ut kjøretøy. Men som sagt tidligere, det blir nok et fredag ettermiddag->lørdag kveld opplegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører ned på fredag ettermiddag, og opp igjen søndag kveld (Hvis bilen blir klar, turbo til overhaling i england). Skal overnatte på elverum camping. Gjerne med på felles crusig ned dalen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Bunnpris Sluppen fredag kl??

 

Har folk mulighet til å stikke litt tidligere fra jobb slik at vi kunne startet kl15 hadde vi spart litt kø sikkert, men kanskje ikke alle som kan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Bunnpris Sluppen fredag kl??

 

Har folk mulighet til å stikke litt tidligere fra jobb slik at vi kunne startet kl15 hadde vi spart litt kø sikkert, men kanskje ikke alle som kan?

 

Skal i allefall kjøre en tre biler fra Meråker. Hadde vært greit å kjørt sammen om det går da. Og kanskje fått med de fra NordTrøndelag også om det er noen som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ganske sikkert avreise på 3 fra verdal/levanger på ettermiddagen fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Bunnpris Sluppen fredag kl??

 

Har folk mulighet til å stikke litt tidligere fra jobb slik at vi kunne startet kl15 hadde vi spart litt kø sikkert, men kanskje ikke alle som kan?

 

Tja, hva med klokken 17? Kø når vi vel før eller senere uansett, og det er vel mer kø ut fra byen kl 15 enn kl 17 på en fredag. Eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg får fri, er det noen som trenger kartleser? løfald? : flau :

 

 

 

 

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg får fri, er det noen som trenger kartleser? løfald? : flau :

 

:rolleye:

 

Har nok co-pilot med allerede dessverre og baksete går med til dekk og bagasje, men noen andre har kanskje plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok co-pilot med allerede dessverre og baksete går med til dekk og bagasje, men noen andre har kanskje plass?

 

Regna med det : smil : Orker ikke å 'drasse' med meg coupe'n nedover ivertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna med det : smil : Orker ikke å 'drasse' med meg coupe'n nedover ivertfall.

 

Hvorfor ikke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke? :)

 

Lite bang for the bucks, bruker sikkert like mye bensin som din på langkjøring : klø : Så blir det for lite power til bane. Kjørte fra en (sur?) 200sx s13 på lånke, er vel den eneste d er 'verd' å nevne :-P. Ja det blir for dumt når ola-dunk kjører ifra deg med en volvo 142.. :-\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger vel an til å jeg reiser ganske tidlig på Fredag, men vet ikke helt dette enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg får fri, er det noen som trenger kartleser? løfald? : flau :

 

 

 

 

 

:rolleye:

 

 

Drar vel nedover på fredags ettermiddag og hjem igjen på søndag. Har plass til èn i bilen om noen trenger skyss..

 

Er vel noen flere som skal nedover også?

 

 

 

Synes du kan ta med deg Coupe`n jeg, arti læll : smil : Jeg skal iaffal kjøre på banen med min, alltids noen med 10v man kan flise :D Viktigste er jo å ha det gøy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal du bo, Vidar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA spøker det litt igjen for min tur :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal du bo, Vidar?

 

Jeg har bestilt rom på Halsemoen..:) Er noe ledig fortsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menne.. er det flere som reiser nedover, da? Når skal folket kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på og kjøre nedover i 11-12 tiden fredag... slippe unna litt "pinse" trafikk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra verdalen/levang tenkte starte med 3 biler fra sluppen i trondheim i rundt 12-tiden.

Vi vil gjerne kjøre sammen med flere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.