Anbefalte innlegg

Noen som har gode/dårlige erfaringer med dekk fra Toyo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg har kjørt på Toyo Proxes(?) 205/40-17 på en Pug. 206. Han har slitt ut ett sett, og kjøpte de samme igjen. Med andre ord: Han er kjempefornøyd. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 205/40-17 Toyo Proxes for noen år siden, iløpet av ett par mnd var det ikke mye mønster igjen.... har ingen umiddelbare planer om å kjøpe Toyo igjen : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på Toyo nå, plages ikke med noe slitasje, og hjulene sitter overaskende godt på veien. Dekkene er kjøpt hos sharif så jeg vet ikke om det er kopi eller om det er orginalt men goe er dem nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Toyo Proxes på min Ford Puma i dim 205/40-17. Var utrolig godt fornøyde med dem. Satt veldig godt på veien, og de ble ikke slitt fortere enn andre dekk. Mye mer fornøyd med dem enn de dekken som står på min bil nå Dunlop SP SPORT 9090. Så når jeg skal skifte dekk, blir det Toyo Proxes!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt utelukkende positive ting om Toyo fra flere av mine kompiser som bruker Toyo. At det henger bra på er noe som går igjen. Jeg har ikke hatt Toyo på 4 år selv, men brukte det da på en BMW jeg hadde. Satt bedre på våt asfalt enn Michelin Pilot Exalto husker jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 225/40-14 på en G2 16v, og hadde et sinnsykt veigrep. De slites litt fort, men noe må man jo ofre for å ha det gøy i svingene. De taklet kraftig regn også veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.