Anbefalte innlegg

Ifm. at jeg holder på å bytte motor, kom jeg over et (egentlig mange :-) ) problem, det er forskjellig type flyhjul på motorene, på gammelmotoren er det et som er dobbelt så tykt som det som står på den nye motoren, smal sak å flytte over? Rart egentlig, samme årsmodell motor, er det kanskje fordi min er 6-trinns og kanskje den andre motoren er fra en 5-trinns?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyhjul?? Du mener SVINGHJUL håper jeg? Lest litt for mange engelske blader i det siste kanskje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God den!!!!!HE.he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har funnet ut det :-) På godt norsk svinghjul, på engelsk flywheel, flink til å oversette :-) Jaja, jeg fant ut at nymotoren kom fra en automat, derav forskjellig svinghjul, dermed flyttet jeg over svinghjulet, og slik ser det ut når jeg leker mekaniker:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stjørdal .. ikke langt hr ifra d... lyst til å fixe reværsen min?? :D;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg er ferdig med dette prosjektet skal jeg pokker ta meg ikke TA i ei skralle på flere måneder :-) Eller...jo kanskje, ferien er vel over nå :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ferie hva er det? det har jeg ikke sett!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

stjørdal .. ikke langt hr ifra d... lyst til å fixe reværsen min?? :D;)

Jeg skal fikse min snart ;)

Synkronring som er gåen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Jeg skal fikse min snart ;)

Synkronring som er gåen eller?

Vet egentlig ikke hva såmm feilern jeg... reversen er ikke helt god.. prøver å ta men tar ikke.. å nå er det bare 25 dager ijænn til oppkjøring!!! jeg VIL HA skilt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.