Oslo: felleskjøring til Hovedtreffet på Våler (Søndag)

Anbefalte innlegg

Au da. Hvem hva hvor hvordan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dra uten meg da: vinke : og resten av de som vil være med fra telemark og vestfold! Ringer deg Arve når jeg nærmer meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sier vi det sånn. at avreise fra Statoil på furuseth er klokken 08.30 og regner da med å dra fra shell på skedsmokorset ca klokken 09.00

 

Er ikke dette litt i seneste laget da ???? Burde jo kanskje være der føe 10:00 slik at vi får vasket og shinet bilene til utstilling....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette litt i seneste laget da ???? Burde jo kanskje være der føe 10:00 slik at vi får vasket og shinet bilene til utstilling....

 

utstillingen begynner ikke før klokken 11. og vi er der seinest klokken halv elve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utstillingen begynner ikke før klokken 11. og vi er der seinest klokken halv elve.

 

Nå pleier du og være ganske kjapp med å shine bilen din, men det er ikke alle som bare tørker av bilen med Amoral våtservietter beregnet på plast/gummi : haha :

 

Foreslår avgang fra Furuset kl 7.30 i stedet og fra Skedsmokorset 7.45.

Da burde alle få god tid til å vaske bilene med bøtte og svamp og ikke bare våtserviettene til Arve;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå pleier du og være ganske kjapp med å shine bilen din, men det er ikke alle som bare tørker av bilen med Amoral våtservietter beregnet på plast/gummi : haha :

 

Foreslår avgang fra Furuset kl 7.30 i stedet og fra Skedsmokorset 7.45.

Da burde alle få god tid til å vaske bilene med bøtte og svamp og ikke bare våtserviettene til Arve;)

 

hehe, jaja da har jeg oppdatert første posten i tråden.

 

avreise fra statoil på furuseth klokken 07.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var bedre...

 

Da dra jeg hjemmefra ca 07:30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette irriterer meg en tanke.... at ikke folk kan sette ett klokkeslett og det gjelder. Blir jo umulig for andre og planlegge slik at vi kan møte dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar fra Hydro Vestby kl. 8, så kjører vi innom Statoil furuset ca. halv 9 tenker jeg.. Kommer et par Audiér, Min og Matt svart Golf 2 Vr6:) Folka fra moss skulle visst rulle med oss de også, dette blir konge: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det å komme inn på søndag da????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Au da. Hvem hva hvor hvordan?

 

131km/t i 80 sone...

strekning: tønsberg - hol

sivilbil med kamera: sølv MB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

131km/t i 80 sone...

strekning: tønsberg - hol

sivilbil med kamera: sølv MB

 

Hmm akuratt det samme som jeg ble målt til for noen år sia det der, bli litt palle/potetkasse snekring på deg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er endret tidspunkt: klø : . Er det endelig bestemt avreise nå:rolleye: . Altså 07.30 fra Statoil Furuset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er endret tidspunkt: klø : . Er det endelig bestemt avreise nå:rolleye: . Altså 07.30 fra Statoil Furuset.

 

Oj.. Vi drar fra Vestby kl. 8, er vel der halv 9. Jeg, stian og Simen med A3én. Pluss noen fler.. Lyst og henge på med oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er endret tidspunkt: klø : . Er det endelig bestemt avreise nå:rolleye: . Altså 07.30 fra Statoil Furuset.

 

stemmer, men snakket med deg på telefon i stad så da er saken fin fra din side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi 3 stk brødbiler som også blir med, kkl 0730 Furuset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi 3 stk brødbiler som også blir med, kkl 0730 Furuset

 

oh, gleder meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant samboeren min er i fin form i mårra tidlig så blir jeg med, vi venter unge i disse dager så da tar jeg litt forbehold med dette. men er hu bra så blir jeg med en tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.