#1 Skrevet Juli 29, 2004 Noem som skal dit? High Octane skal filme treffet. Morsomt om det ikke var bare riskokere som møtte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2004 Driver å funderer på å kombinere streetmeet med Porsche/VACN på 'Skogen samme helg. Hadde vært moro å fått kjørt på stripa sammen med de store gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Driver å funderer på å kombinere streetmeet med Porsche/VACN på 'Skogen samme helg. Hadde vært moro å fått kjørt på stripa sammen med de store gutta Har tenkt samme tanken Vi får ta fri på fredag og dra i rett tid på morgenen. Blir kanonhelg dette (hvis bilen holder..... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2004 Jeg kommer iaf en tur.. Ikke for å kjøre, men se og bli sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2004 Ettersom jeg ikke kan komme, kan jeg jo bare se treffet på High Octane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2004 vi skal en gjeng oppover fra kr.sand,kan jo ike gå glipp av dette. Øystein,det vil ikke bli noe kjøring på gardermoen for oss "vanlige".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2004 Jeg skal dit. Tror det kan bli veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2004 selvsagt skal jeg dit. Det er jo et must for en hver bilentusiast. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2004 Skulle vi stått samlet på fredagen eller? Kunne kanskje vært en tanke å parkert en gjeng med vacn biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2004 fått parkert en gjeng med vac biler hadde vært moro da. (vekker litt mere oppsikt) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2004 Dette blir jo knallhelg. Streetmeet fredag. Porschetreff rudskogen lørdag. Vacn treff rudskogen søndag! Vi glær oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2004 Planen min er å ta en tur etter jobb å kikke. Veit ikke om jeg gidd å dra me bilen inn, tror den blir litt tam både utsende og motor messig. Så skal jeg på hedemark på lørdag på tractorpulling for så på søndag på VACN treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2004 tar vel en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 2, 2004 Mulig jeg tar en tur også. Kommer an på dagsformen og været 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 2, 2004 vet at hvis en hadde funnet ut av hvor mange biler klubben ville hatt ståendes sammen så lar det seg gjøre,kanskje litt sent nå?.. blir uansett ikke ståendes sammen med andre herfra siden jeg reiser på tur med folk med flere forskjellige merker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 2, 2004 Personlig drar jeg og Jonus i alle fall oppover på onsdag og tar med campingvogna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Roger Løfald Har tenkt samme tanken Vi får ta fri på fredag og dra i rett tid på morgenen. Blir kanonhelg dette (hvis bilen holder..... ) Quoter meg selv Bilen holder ikke Dvs en kortet og sveiset drivaksling holder ikke, så jeg trenger en UR-drivaksling for å komme meg avgårde. Noen som har eller vet av noen? Mvh "vil på treff" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 3, 2004 Pratet med CT-gutta igår, og hvis vi kommer med et ca. tall på hvor mange fra klubben som skal være med, så ordner de plass til oss.. Bl.a 200sx (ascona) klubben skulle også stå samlet. Kunne vært tøft å slengt opp en banner for klubben og profilert oss litt. Obs, dette må videreformidles så fort som mulig, slik at de får satt igang litt tiltak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 3, 2004 kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 3, 2004 Jeg kommer... men ikke før i 1700 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 3, 2004 I'll be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 3, 2004 jeg og en til kommer fra moss!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 3, 2004 Informasjon om treffet finner dere her: http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=32&cat=NEWS Skal prøve å få tatt en tur jeg også. Såvidt jeg kan se så begynner det kl 13. Kommer nok ikke til å være til langt på kveld, skal videre nedover til Østfold etterpå. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 3, 2004 kommer:) gudskjelov så har jeg fri på jobben den dagen, uflaks:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 4, 2004 Tar turen jeg og! kolonne opp fra oslo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...