Streetmeet Gardemoen 13. August

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Luis Araya

drar vi sånn i 4 ti'a så har vi god tid:)

 

Kjøre sammen innover eller??

 

Når sånn ca skal du hemmatover a? Tenkt noe over det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

veit att det blir en ekstra runde da:) stenger ikke banken 3 da?? planlagt fri jeg;) spurte sjefen for en stund siden om fri den helga:D

 

Joda, stenger døra 3 jeg, men må telle opp og sånn. Oxo vaske bil og dusje. Tar litt tid så rekker ikke 4. Gidder ikke spørre om fri siste dagen min. Før sikkert gå litt før om jeg spør, får se ann litt hvor my det er å gjøre på fredag.

 

 

Kommer vel til å være der en stund, får se hvordan livet er der... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Kjøre sammen innover eller??

 

Når sånn ca skal du hemmatover a? Tenkt noe over det?

kan vi sikkert gjøre veit du:) hemmat er litt uvist, skal på jobb på lørdag(betingelse for å få fri på fredag) men regner med å reise sånn i 01- ti'a tenker jeg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Joda, stenger døra 3 jeg, men må telle opp og sånn. Oxo vaske bil og dusje. Tar litt tid så rekker ikke 4. Gidder ikke spørre om fri siste dagen min. Før sikkert gå litt før om jeg spør, får se ann litt hvor my det er å gjøre på fredag.

 

 

Kommer vel til å være der en stund, får se hvordan livet er der... :)

kan jo vaske bil, på kvelden, tar da vel ikke så lang tid å telle? og dusje gjør du jo på 2 min.. smiken kan du ta i bilen;):):D( det må anne mette:D) og det er ikke trygd for folk før etter helga, så da kan da er det vel ikke så mye å gjøre?;)

 

kommer det til å bli satt opp en vw audi club banner??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møter Vestfold-gutta på McD Jessheim kl. 17:00 - Sees der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer E6 fra Oslo...Hvor tar man av??Jessheim øst eller vest??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E6 fra Oslo:

 

* Kjør forbi avkjøringen til Jessheim Syd og avkjøringen til Gardermoen.

* Ta av ved avkjøring mot Jessheim Nord

* Etter en 180 graders sving, ta til høyre i rundkjøringen

* Kjør over broen over E6 og rett over neste rundkjøring

* Innkjøring til høyre inn til McDonalds (og Esso)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Da sier vi McDonalds kl 17. De som kommer etter det, får se etter oss på treffplassen. Burde ikke være vanskelig.:D

 

Når drar du? Kjøre samlet oppover? Tror jeg ikke jeg drar rett fra jobb som planlagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

kan jo vaske bil, på kvelden, tar da vel ikke så lang tid å telle? og dusje gjør du jo på 2 min.. smiken kan du ta i bilen;):):D( det må anne mette:D) og det er ikke trygd for folk før etter helga, så da kan da er det vel ikke så mye å gjøre?;)

 

kommer det til å bli satt opp en vw audi club banner??

 

Skal vaske i dag oxo jeg, men vasker etter jobb i morgen.

Dugg på bilen i dag f.eks, sikkert det i morgen tidlig oxo. Og skal en tur til Lillestrøm i kveld og vet ikke når jeg er opp igjen så gidder ikke tenke på å vaske i dag. ;)

 

Får jeg kunder 2 min før jeg stenger får jeg ikke gjort så mye og "alene" på jobb omtrent, trygd om ei uke. Men fredag er den verste dagen og lønn diverse steder nå før helga.

 

Ting tar tid uansett, kanskje ferdig til 17 men stresser nok ellers og tror ikke det er så gøy å være på Gardemoen at jeg må få med meg hvert minutt. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Skal vaske i dag oxo jeg, men vasker etter jobb i morgen.

Dugg på bilen i dag f.eks, sikkert det i morgen tidlig oxo. Og skal en tur til Lillestrøm i kveld og vet ikke når jeg er opp igjen så gidder ikke tenke på å vaske i dag. ;)

 

Får jeg kunder 2 min før jeg stenger får jeg ikke gjort så mye og "alene" på jobb omtrent, trygd om ei uke. Men fredag er den verste dagen og lønn diverse steder nå før helga.

 

Ting tar tid uansett, kanskje ferdig til 17 men stresser nok ellers og tror ikke det er så gøy å være på Gardemoen at jeg må få med meg hvert minutt. ;)

skjønner. . godt du har kunder som veit hva dem skal ha når de kommer akkurat rett før de stenger, ikke alle som veit hva de skal ha når de kommer inn til oss, og når de har stått der i 5 min så sier de, nei.. skal ikke ha noe:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for ikke dratt, så vil ønske alle en god tur og et fint treff, ta noen bilder som kan legges ut på forumet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

skjønner. . godt du har kunder som veit hva dem skal ha når de kommer akkurat rett før de stenger, ikke alle som veit hva de skal ha når de kommer inn til oss, og når de har stått der i 5 min så sier de, nei.. skal ikke ha noe:rolleyes:

 

Ska vi si vi drar 4 fra Shell eller?? Oleru`n er vel klar til da han å.

 

Flere som blir med da?? Som du kanskje veit om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Jeg for ikke dratt, så vil ønske alle en god tur og et fint treff, ta noen bilder som kan legges ut på forumet...

det var leit da, girkassa som er ugrei?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

Ska vi si vi drar 4 fra Shell eller?? Oleru`n er vel klar til da han å.

 

Flere som blir med da?? Som du kanskje veit om?

yupp.. hørtes bra ut det, prata med stubbis, men har var ikke ferdig før 1630, så han sku kanskje komme oppover senere.. snakka med andreas da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

det var leit da, girkassa som er ugrei?

 

Lørdagen spiller jeg innebandy kamper, oppkjøring til serie start.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve å komme meg hit jeg og kanskje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Får vel prøve å komme meg hit jeg og kanskje..

pass på høyrebeinett nå da;) så det ikke blir like dyrt som sist street meet på ikea:):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å møte på mc donalds klokka 1700!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

pass på høyrebeinett nå da;) så det ikke blir like dyrt som sist street meet på ikea:):D

 

hehehe ;)

Skal passe meg litt nå.

Skal ikke være noe slik "alle gode ting er tre" nå altså.

Har vært på to streetmeet. Det har endt opp med 2 bøter.

 

Tror kanskje jeg sitter på med noen andre om jeg ikke får med meg noen.. så da slipper jeg det uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.