Møre og Romsdal: Felles Kjøring for alle 3 lokallagene?

Anbefalte innlegg

Forstår det slik at både Molde og Ålesund Lokallag skal ha sine respektive kolonner nedover. Og det skal også Nordmøre ha.

 

Så hvem tar på seg og ORGE en troll stor felles kjøring? Oppmøte hvor og når?

 

Vi i nordmøre satser på avgang "tidlig" fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ifra Ålesund satser vel på å kjøre før 9 en gang og muligens møte molde på åndalsnes..

Men så var det å treffe med tid å slikt da, husker ikke hvor lang tid vi bruker fra shell til åndalsnes men sikkert noen som har peiling på den saken. møte dåkke molde så kjører vel dere ilag med de til åndalsnes så kunne vi vel møtes der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at Romsdalen er friskmeldt. Og at ferjene ifra Molde og inn til Åndalsnes ikke krever medlemskap hos offroad.no? =)

 

MOLDE!? Når kjører dere?

 

Tidspunkt og møtested på Åndalsnes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at Romsdalen er friskmeldt. Og at ferjene ifra Molde og inn til Åndalsnes ikke krever medlemskap hos offroad.no? =)

 

MOLDE!? Når kjører dere?

 

Tidspunkt og møtested på Åndalsnes?

 

Vi satser vel på en ferge rundt kl 9 fra Sølsnes....dvs mellom 0930-10 på Åndalsnes....

Esso!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ryker fort 1,5 time til næs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åndalsnes kl 10 da!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gahh, da må vi jo kjøre helt VILT tidlig fra Kristiansund..... :P

 

Syns det var snakket om 11.00 - 11.30 på Åndalsnes jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å få ræva ut av senga å sette bilen i gir ;) hehe snakket noe med molde da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å få ræva ut av senga å sette bilen i gir ;) hehe snakket noe med molde da?

 

Snakka litt med noen Molde folk som jeg ikke kommer i hau navnet på. vet ikke om vi kom fra til noe konkret jeg. Men jeg mener at det ble sagt oppmøte Åndalsnes klokken 11.00 - 11.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem å være på Næs klokka 1100 da.........litt urettferdig at Nordmøre må stå opp grytidlig for å treffe oss. Er jo ikke noe som skjer på fredagskvelden allikevel,å tror ingen dør hvis vi kommer ned til Våler en time seinere enn planlagt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Molde gjengen som drar tidligst satser på å ta 0830 ferga fra sølsnes,men det er flere som drar litt seinere på dagen da.Vi beregner å være på næs ca kl 0915, vi drar så tidlig for å få oss en harry tur til utlandet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Molde gjengen som drar tidligst satser på å ta 0830 ferga fra sølsnes,men det er flere som drar litt seinere på dagen da.Vi beregner å være på næs ca kl 0915, vi drar så tidlig for å få oss en harry tur til utlandet:)
Venter dere på oss ifra Ålesund som planlegger å være på Næs klokka 10 (eller deromkring) ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi beregner å være på næs ca kl 0915, vi drar så tidlig for å få oss en harry tur til utlandet:)

 

Jippi! Harry tur... No fikk ja litt troa på att bli med til Våler likevel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi! Harry tur... No fikk ja litt troa på att bli med til Våler likevel:)
Du kan være guide du da Jimmie ;) Systembolaget here we come : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bare bestemme oppmøte på Åndalsnes nå? =)

 

Gi oss ett klokkeslett og vi skal være der.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl 10:00!!!!!!!!!!!!!!!! sier vi kl 10:00 da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl 10:00!!!!!!!!!!!!!!!! sier vi kl 10:00 da? :P

 

Åkei.

 

 

Da har Mr. Nørve (noe som minner meg om en tegneseriefigur, uten at jeg kan forklere hvorfor) besluttet at oppmøte på Åndalsnes er klokken 10.00 på fredagen.......

 

Det vil si at jeg må stå opp helt vanvittig tidlig.... Men men, er ikke så ofte jeg drar utenfor Krifast så litt må jeg vel kunne ofre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar ferge kl 0830...som Harald skrev lenger opp i tråden.

Så vi er på Næs ca kl 0915...så om det er flere som vil kjøre samtidig får dere stå opp litt før :D

 

Festen varer jo fra fredag til søndag da...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar ferge kl 0830...som Harald skrev lenger opp i tråden.

Så vi er på Næs ca kl 0915...så om det er flere som vil kjøre samtidig får dere stå opp litt før :D

 

Festen varer jo fra fredag til søndag da...:D

 

Ja, skal dere vente på Ålesund da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal dere vente på Ålesund da eller?

 

Hvis dem kommer litt over 9 venter vi på dem....men har ikke planer om å stå på Åndalsnæs å vente.

Da er det bedre å komme seg tidligere nedover å få vraket over til Sverige på Harry-handel :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vist ting går etter plan så er eg på næs 9.00-9.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka tid folk skal kjøre egentlig? e no alle mulige tidspunkt no plutselig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ikke sant vel ?? : rolleyes 8 fra Shell e jo den "offisielle" tidsplanen............MEN ka andre folk finne på får bli opp til dei. Ser ut som at e kanskje må en "svipptur" til Oslo for å hente felga da e ikke får dei tidsnok til Våler på anna måte : gråter : Da kjøre e i gryotta for å komme til Oslo i folkelig tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka 09.00 på Åndalsnes ser jeg på som uaktuelt..... Jeg stresser ikke ned for billige pølser å ØL i Sverige. Skal på slikt biltreff med VW og Audi`er jeg.....

 

Snakkæs på Vålær =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut så vi får kjøre samla fra ballbyn nedover Helge...

Har ikke så veldig lyst til å vere på Åndalsnes klokka 09.00, bare for å sitte på ellverum å kope i noen timer ekstra....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.