(Bergen Lokallag:) Avreise til Hovedtreff på Våler

Anbefalte innlegg

HHar handla lager i dag, men mangler plass å skru på. Vurderer å prøve gjør det selv verksted i Møllendalsveien. Kas butikk e du mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å være helten min? Skulle hatt over de nye bremsene mine fra Bergen. Ligger pakket og klart. Så jeg kunne fått dem på Våler. http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=5676

Hvis noen hadde giddi så send en PM til linken så avtaler dere direkte.

 

PLEACE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HHar handla lager i dag, men mangler plass å skru på. Vurderer å prøve gjør det selv verksted i Møllendalsveien. Kas butikk e du mener?

 

Det må da funke fint der oppe, ja. Jeg tenkte på de som eventuelt hadde hatt lager til deg, men du har jo, så da er det jo bare å få det byttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off.. blir vel ikkje tur i morgen på meg heller. I dag begynte hjullageret fremme å skape seg.. ekstra gøy at det regner for oss som ikkje har garasje.

 

Eg har hele spindler/fjærbein du kan kaste på om du har dårlig tid, men blir enda dårligere tid til å ta hjulstilling... Men alt går da.

Eg lot iallfall ikke en blåst topp-pakning stoppe turen min, var bare å sette igang å bytte det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Vegard..

 

Husker ikke hvor mange timer vi brukte dit, men ring eller gi meg en mld sånn i 20 tiden eller noe og hør hvor vi er: rock :

 

Da har jeg fått meg skyss nedover. Men takker! Vi ses på campen! Gleder meg til en god fest igjen gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger de pakket og klar da?

Kanskje jeg får mulighet.

Noen som har lyst til å være helten min? Skulle hatt over de nye bremsene mine fra Bergen. Ligger pakket og klart. Så jeg kunne fått dem på Våler. http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=5676

Hvis noen hadde giddi så send en PM til linken så avtaler dere direkte.

 

PLEACE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Vegard..

 

Husker ikke hvor mange timer vi brukte dit, men ring eller gi meg en mld sånn i 20 tiden eller noe og hør hvor vi er: rock :

 

Øystein; si til Jan at han ikke trenger å handle øl. Skylder han fra i fjor. :)

 

Snakkes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hele spindler/fjærbein du kan kaste på om du har dårlig tid, men blir enda dårligere tid til å ta hjulstilling... Men alt går da.

Eg lot iallfall ikke en blåst topp-pakning stoppe turen min, var bare å sette igang å bytte det;)

 

Prøvde meg på å demontere navet, men det gikk ikkje lang tid før eg skjønte at dette kom ikkje til å gå før verkstedet stengte. Eg som e nuub på dette, tror ikkje eg tar det på to timer. Jeje, min feil at eg begynte med dette så seint..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger de pakket og klar da?

Kanskje jeg får mulighet.

 

Vet ikke. Eneste jeg vet er at han bor i Bergen. Derfor du skal sende PM til han og avtale. Så tror jeg HAN kunne levere pakken der det måtte være ønsket i morgen.

Han jobbet vist til 2 i natt eller noe sånt så han skulle sjekke om han hadde fått PM når han kom hjem så skulle han fikse og ordne i morgen sa han om noen ville ta de med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øystein; si til Jan at han ikke trenger å handle øl. Skylder han fra i fjor. :)

 

Snakkes!

Det er notert :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan jo bare levere ved ikea litt før tolv da Knut-Erik. Jeg er ihvertfall der da. Men nå er det natta og klart for Våler. Snakkes klokken 12 imorgen dere som er på Ikea. Dere andre... Sees på Våler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sende han en melding om det. Hvis ingen andre allerede har gjort det. Uansett så får han isåfall 2:) Takker for hjelpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg gitt beskjed. Så da kommer det en Mercedes E klasse på Ikea ca 11:45 i morgen. Så takker jeg på forhond til den vennlige sjelen som gidder å ta det med over. Jeg annkommer vel Våler rundt kl + - 21:00 tenker jeg. Så er det bare å skrike ut så skal jeg komme og ta over papp esken;) Igjen tusen takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke lett og komme seg inn på ikea parkering på en fredag kl 1200 som er smekk full

 

nei du sier noe der, men vi finner vel en liten plass å møtes på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok noe bilder av lokallaget på treff??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok noe bilder av lokallaget på treff??

 

Jau, har mye galne bilder fra campingen iallfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.