Bande stjeler airbager etc..

Anbefalte innlegg

Har vært en del av dette i bergen også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei stjelt frå rundt 15 nye bilar hos Aaland (Honda) i Ålesund også for to veker sidan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat, så de beveger seg rundt hele norge med andre ord..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert den samme banden som terroriserte Follo for et år siden, da hadde Eriks Bildemontering ubudne gjester og Follo Autoco (Ford) fikk brutt opp 15-20 nye biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt irriterende det må være. Blir mye hærverk og for en liten airbag. Jaja, glad mine biler står 3 meter fra senga mi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt irriterende det må være. Blir mye hærverk og for en liten airbag. Jaja, glad mine biler står 3 meter fra senga mi ;)

 

Vi hadde besøk av disse når jeg jobbet på Møller på Skøyen også, og det blir overraskende lite hærverk av det faktisk, for dette er proffe folk.

Man trenger ny dørlås, og ny airbag, navi eller xenonlamper, alt ettersom hva de er ute etter den natta. Ellers er det ingen skader på bilene. På de hos oss var skruer og deksler de hadde plukket av lagt pent opp ved siden av hverandre, så mekanikeren som skulle sette inn igjen delene bare kunne plukke dem opp og skru dem inn igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er hos forhandlere de som regel stjeler hos..?

Synes det er rart at de ikke klarer å ta de, det må jo være elendig samarbed mellom etatene eller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skal vel ikke se bort fra at noe av det som selges på ebay (f.eks. Navi'er), eller på qxl/finn for den del, kan komme fra slike raid (i Norge eller andre steder)..... Noen som vet hvordan man kan sikre seg mot å kjøpe tyvegods på nett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.