Hvordan vedlikeholde skinnseter ? ?

Anbefalte innlegg

Kona har en A6 med sorte skinnseter og noe skinngreier i dørene.

Hva bør jeg bruke på skinnet, i stolene altså.

Skulle være grei og kjøpte noe Autoglym greier,peier å være bra det, fulgte bruksanvisningen (til en forandring).

Men setene er ikke sorte mer, det ligger liksom en tynn melkefarget hinne på skinnet.

Finnes det noen andre "mirakel" midler å bruke ?

 

Karsten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes merkelig ut.... Jeg har også sort skinn i Golfen min, og bruker Autoglym til å rense og behandle med. Synest det funker fint jeg. Skinnet blir liksom "nyere", og har ikke hatt problemer med noen "melke-farget hinne".......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sort skinn jeg og, bruker Autoglym jeg og....smørte på den seie guffa og lot det tørke litt...vasket så av med vann etter en liten stund...

Er like blank å fin her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp pussemiddel tilsatt farge beregnet på sofaer ol. på en møbelforretning. Funker BRA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg kjøpte en sånn flaske med noe høykonsentrert svart stoff hos en møbelreparatør, ganske dyr 3-400 kr men veldig drøy og funker som f"#%. Bare husk hansker, stoffet er ment å sitte bra på skinn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.