Medlemmer i Sogn og Fjordane

Anbefalte innlegg

en ting er iallefall sikkert. Om det blir flere lokallag er det mye mer arbeid med tanke på økonomi og styre ellers

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp... det var det eg tenkte på og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eit lokallag er nok.. enig med innlegget til Kjell Rune... mykje bra der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken som vil sette igang da tru:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel for få som veit nøyaktig ka som trengs for å få til et styre for et lokallag. fordeling av arbeidsoppgaver og slikt.. eg kunne og tenkt meg meir info når det gjeld akkurat det..

Var forresten veeeldig dårlig vw audi oppmøte på autoslalom på sandane i dag!:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss eg ikkje tar heilt feil befinn majoriteten av medlemmene i S & Fj. seg i Måløy,Førde og Årdal.

Får vi dette til trur eg vi enkelt kan rekruttere fleire medlemmer i fylket,eg bur ikkje på store plassen,men her har det poppa opp ein god del VAG's i det siste.

 

Som du sier at vi enkelt kan rekruttere fleire medlemmer sku no gå bra, for der er jo ganske mangen som kjøre vw/Audi her i distriktet som ikkje er medlemmer så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er lokalleder i sogn og fjordane? Skulle hatt et par klistremerker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er lokalleder i sogn og fjordane? Skulle hatt et par klistremerker:)

 

Sogn og fjordane har pr dags dato ikke et eget lokallag.... men ligger under valdres...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah, sånn å forstå. Men hvem er lokalleder i valdres da? Eventuelt hvordan finner jeg det ut?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, DET visste ingen..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du går inn på lokalsidene til valdres her på forumet finner du sikkert svaret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore Øimoen er lokallagsleder i Valdres, men tror ikke han har noen merker..

Prøv evt Jan Brede Bøen eller Ole kristian juvam.. (husker ikke hvem av dem som har det nå etter 1.mai treffet)

 

Søk opp her: http://forum.vwaudi-club.no/memberlist.php

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi kan først starte med å få 1.stk Lokallag i sogn og fjordane. Mest logisk er da å¨begynde i sentrum, altså Førde. Førde har gode potensiale for treff, der er jo kommet biltema:rolleye:

 

Der er relativt kort vei fra alle plasser, og dere er gocart-bane som kanskje kan brukes til noe: klø :

Men for all del, har eg jo lyst til å ha lokallag nærmere måløy, men det vil komme av seg selv etter hvert tror eg, vi må bare begynde en plass, og det tror eg må bli Førde.

Som sagt før, ta dere en tur til måløy, helst noen fra førde. Her blir mye VAC biler fra distriktet, og god tid hele helgen til å diskutere slikt. (stoor premie-utdeling: faint : ).

Overnatting blir ordnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også enig at det er på tide at det blir danna eit lokallag for Sogn og Fjordane. Som det blir sagt andre plassar i denne tråden er det jo nok av medlemmer her i fylket. Virkar vel som om det er litt mangel på tiltakslyst og kapasitet som er problemet..... :)

 

I allefall viktig at ein held tankane rundt dette i sving slik at det ikkje berre renn ut i sanden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også enig at det er på tide at det blir danna eit lokallag for Sogn og Fjordane. Som det blir sagt andre plassar i denne tråden er det jo nok av medlemmer her i fylket. Virkar vel som om det er litt mangel på tiltakslyst og kapasitet som er problemet..... :)

 

I allefall viktig at ein held tankane rundt dette i sving slik at det ikkje berre renn ut i sanden!

 

Einig med deg der Ole R. Eg veit om mange her i området som er medlemmar, men som eg aldri ser på forum, og endå ferre på treffa som blir arrangert i klubben. Kvar sin smak sef, men eg sjøl har iallfall funne ut at VACN er mykje meir enn eit medlemskort og gratis blad i posten etter eg begynte å bruke forumet og reise på treff.

 

Hadde vore litt artig å funne ut kor mange aktive medlemmar vi egentlig er i S&F, kanskje prøvd å samlast ein dag, berre for å sjå om det i det heile er noke interesse for få til noke:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, lika utviklinga av denna tråden.. enig me Roger at en bør få kjørt igang et lite opplegg for å sjekke markedet for eit lokal lag her i fylket...

 

Synest eg ser flusst i bila med vwaudi-club merket berre her i Førde og omegn, så noko bør vi vel få til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen i området som har skiltplater og klistremerker eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96328 Ut i frå dinna tråden der virka det som det ikkje er berre å starte opp eit lokallag sånn uten vidare, må over tid ha møter og samlingar før det går an å søke om å starte lokalag ser det ut som.. So det er berre å sette i gang å møtast folkens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg oppført under oppland, korleis forandre dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg oppført under oppland, korleis forandre dette ?

 

Gå til framsida til klubben og velg "min side" deretter fliken "dine valg" og til slutt "redigere personlig informasjon". Der vil du finne "velg din region" øverst..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forsatt mangen som ligger under feil region etter at de nye nettsidene kom.

Vi får derfor ikke se hvor mangen medlemmer som er her i fylket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg vil nevne til dere som ikke har byttet til region sogn og fjordane på hovedsiden:fy:

Bytt nå: vinke ::)

 

Forsatt ein del som ligger under region Oslo på hovedsiden: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de stogga heilt opp her?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noke her eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.