#51 Skrevet Mai 25, 2007 blir meg å linda- kurt å lunde.. så er jeg ikke helt sikker Også kommer jeg litt på etterskudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 25, 2007 Også kommer jeg litt på etterskudd Ja sånn er det når man jobber dumt skal liksom ikke jeg si så mye på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 25, 2007 Ja sånn er det når man jobber dumt skal liksom ikke jeg si så mye på hehe.. alt blir bedre fra nå.. ny skift plan 1 uke på 1 uke av. litt uvant kommer det til og bli,men slik har det blitt så blir nok bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 25, 2007 det blir sikkert bra men nok ot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 25, 2007 det blir sikkert bra men nok ot jepp,snakkes sove litt før jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 25, 2007 jeg møter på mykle om jeg klarer og få unga opp i tide he he, det er jo som å ha siurpp under skoa he he hadde jo vært gøy om vi fikk like lang kolonne i år også som vi hadde i fjord, var vell nesten 30 biler i fjord trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 25, 2007 jeg står på menkis 06.00 klar for avreise: rock : Vent til 0630 da, da reiser vi flere sammen. 3-4 biler ell no slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 25, 2007 kjem nerrover på søndagen jeg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 25, 2007 når blir det til at det går noe fra gjøvik på lørdan? kjedelig og kjøre alene hele veien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 25, 2007 når blir det til at det går noe fra gjøvik på lørdan? kjedelig og kjøre alene hele veien! Opprinnelig skrevet av Roar Stegegjerdet: Forslag til kolonne Avreise tider : Oppmøte Lillehammer: 06,30 Shell sør-ål(Menkis) Avreise Lillehammer : 06,40 Oppmøte Gjøvik: 06,30 Statoil Mjøsstranda Avreise Gjøvik: 06,45 Oppmøte Moelv :07,00 Shell v/E6 Avreise Moelv :07,10 Oppmøte Olerud :07,30 Avreise olerud :07,40 Oppmøte Myklegard :08,05 Avreise Myklegard ca 08,15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 25, 2007 Noen som reiser på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 25, 2007 Noen fra Lillehammer området som skal til våler på søndag? Jeg er så heldig å skal i bryllup på Lørdag i Lillehammer så skal reise Søndags morgen. Kanksje noen kunne tenkt seg å ta følge med en fra oslo klubben nedover? *se håpefull ut* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 25, 2007 Eg er klar fo avreise, reiser 0645-0700 fra Statoil... Send mld på 95 83 94 88, om du ikkje er der tidsnok, så venter me kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 25, 2007 Statoil nede ved MCDonald på Lillehammer? Har lagret nr så du hører nok fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 26, 2007 Statoil nede ved MCDonald på Lillehammer? Har lagret nr så du hører nok fra meg... Dette gjeld Lørdag fra Gjøvik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...