Mjøsa; Felleskjøring, Hovedtreffet Våler..

Anbefalte innlegg

ja jeg er med på og dra nedover litt sener. synes det blir vell tidlig. kan jo samle oss vi også da??: rock :

 

Jeg er meget mulig med på den altså! Litt over 7 er liiiitt tidlig for min del :P

Når vil følket dra? (morten og egil m. fler?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget mulig med på den altså! Litt over 7 er liiiitt tidlig for min del :P

Når vil følket dra? (morten og egil m. fler?)

 

nei si det er åpen til forslag kanse rundt 10 eller noen med et bedre tid??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei si det er åpen til forslag kanse rundt 10 eller noen med et bedre tid??

 

Morten må jo dra litt tidligere enn øss så lenge han bor på Gjøvik men. Klokka 10 på Olrud Furnes lørdag morgen? OK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ok for meg. så da får vi se om det er noen andre aom vil være med fra olerud på lørdag kl 10 da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte Gjøvik: 06,30 Statoil Mjøsstranda høres greit ut det:) møter opp bare jeg har fått bilen ned fra bukken igjen, lurende på ossen banekjøringa blir motor'n ekke helt villig: gråter :

Men er det noen som skal neddover som har med seg vag-com? evt. fått skjekka litt?:)

 

Den gamle pc'en min som jeg har vag-com på krangler litt om dagen men skal prøve å få tatt den med;)

 

Husk for de som skal kjøre på bane at førermøtet begynner vel rundt kl.10(eller er det 9?)så da gjelder det å være der tidsnok for å få lov til å kjøre...

Edit:kl.9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ok for meg. så da får vi se om det er noen andre aom vil være med fra olerud på lørdag kl 10 da.

 

Forklar meg hvor olerud er, så er jeg med:) perfekt tid:)

får med glenn åge å noen da også tipper jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle pc'en min som jeg har vag-com på krangler litt om dagen men skal prøve å få tatt den med;)

 

Husk for de som skal kjøre på bane at førermøtet begynner vel rundt kl.10(eller er det 9?)så da gjelder det å være der tidsnok for å få lov til å kjøre...

Edit:kl.9

 

 

Kjempe fint!!: smil : kjekkt hvis det skjer noe krøll!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forklar meg hvor olerud er, så er jeg med:) perfekt tid:)

får med glenn åge å noen da også tipper jeg:)

 

http://www.karthotell.no/khi/company.c?offset=&ps=4&companyIdMain=3731284280&companyId=3892&n=60.8644069721394&s=60.7965579936809&e=11.1451027354942&w=10.9851024189247&zoom=0.5&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Kjør E6 mot Brumunddal, et stykke etter du passerer der så kommer du til Nydal. Ca et par kilometer etter avkjørsla til nydal får du en avkjøring på høyre side der det står Hamar Vest Nord mener jeg. Ta av her og sving til høyre opp bakken forbi golfbana og fortsett helt til toppen av bakken. Da har du Olrud City rett framfor deg, med Statoil-stasjon, hotell, biltema og audiforhandler. DER skal det stå noen fra klubben å vente på deg. :)

 

Forferdelig rotete forklart men håper du finner fram!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.karthotell.no/khi/company.c?offset=&ps=4&companyIdMain=3731284280&companyId=3892&n=60.8644069721394&s=60.7965579936809&e=11.1451027354942&w=10.9851024189247&zoom=0.5&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Kjør E6 mot Brumunddal, et stykke etter du passerer der så kommer du til Nydal. Ca et par kilometer etter avkjørsla til nydal får du en avkjøring på høyre side der det står Hamar Vest Nord mener jeg. Ta av her og sving til høyre opp bakken forbi golfbana og fortsett helt til toppen av bakken. Da har du Olrud City rett framfor deg, med Statoil-stasjon, hotell, biltema og audiforhandler. DER skal det stå noen fra klubben å vente på deg. :)

 

Forferdelig rotete forklart men håper du finner fram!

 

hehe nesten sant i vertfall.:nana: det er itte statoil men hx eller gamle hydro da.:nana:

du ser statiol stasjone og volvo når du er ved nydal da er det neste av kjøring etter det : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med morten:) når ca skal vi reise i fra oss da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, da veit jeg hvor det er:) avtaler tid litt nærmere glenn åge:) ringer deg je

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker!......begynner å se dårlig ut med bil til helga: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk nok til h. for min del også.

Bilen ble levert inn i dag, så har ikke store forhåpninger. Gleden blir desto større om det faktisk går når man ikke forventer det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her fra Lillehammer som skal kjøre fra menkis lørdags-morgen?

0630-06-45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg står på menkis 06.00 klar for avreise: rock : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker!......begynner å se dårlig ut med bil til helga: bh :

 

Neeei! jeg som hadde håpet å se deg kjøre på bane å!: mad : gørr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal nedover til lillehammer fredags kveld og kommer til å reise videre til våler lørdags morgen. Men er usikker på om jeg kommer til å dra så tidlig som kl 6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal oppover fredags natta? Reiser fra jobb (gardemoen) ca 00:00 og kjører rett til våler for og delta på det sosiale hvis det er noe selvfølgelig.. Hvis ikke legger jeg meg til og sove i bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal oppover fredags natta? Reiser fra jobb (gardemoen) ca 00:00 og kjører rett til våler for og delta på det sosiale hvis det er noe selvfølgelig.. Hvis ikke legger jeg meg til og sove i bilen :P

 

Skal sitte å vente jeg ørjan... er ikke trøtt ennå å er det nok ikke ved disse tider i morgen eller! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sitte å vente jeg ørjan... er ikke trøtt ennå å er det nok ikke ved disse tider i morgen eller! :P

 

Godt og høre :) Da kan du vel svare på et lite spm. Var det slik at du sponset grill i helga? eller må jeg kjøpe med meg noen 1 gangs griller.. Må ha mat mellom slagene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt og høre :) Da kan du vel svare på et lite spm. Var det slik at du sponset grill i helga? eller må jeg kjøpe med meg noen 1 gangs griller.. Må ha mat mellom slagene :P

Jeg stiller med grill ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med grill ja.

 

Fett! :) da stiller jeg med godt humør :) og noko attåt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett! :) da stiller jeg med godt humør :) og noko attåt!

 

da er vi faen meg klare;) kunne dratt nå jeg sitti der å kost meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi faen meg klare;) kunne dratt nå jeg sitti der å kost meg

 

hehe.. litt kjedelig helt alene vel? :P

Hvem drar sammen med deg i morra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. litt kjedelig helt alene vel? :P

Hvem drar sammen med deg i morra?

 

blir meg å linda- kurt å lunde.. så er jeg ikke helt sikker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.