Troms: Etterlyser en sveiser!! Tromsø

Anbefalte innlegg

topic sier det meste!

 

trenger en sveiser med apperat som kan stille opp på VIKING for å sveise IC røra mine!!

vanlige metall rør rett fra bilxtra ikke noe fancy alu nei!!

 

: gråter : vil ha bilen på veien snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau, jeg kan sveise. call me. 48110053.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører på jobb nå. SKal skru litt på min bil. Bare å ringe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har et lite apperat som kan stille opp ??

 

han truls hadde desverre ikke et portabelt apperat..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny jeg skal se om jeg får tak i. Har bare et elektrode apperat. Er ikke noe flink å sveise med elektrode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treng vel MIG for å ta rør ???

 

 

nesten så jeg kjøpe meg apperat selv når neste lønn kommer.. er desperat. har ventet i over 1 månede på at noen kan hjelpe neg ut av knipa. å er møkka lei av såkalte kammerater sier de skal ta det.å så blir det bare vas uttav alt.. ser i såfall hvor man har vennen når man trenger litt hjelp.. hehe..

 

bra at du i væffal prøver :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke frakte bilen dit apparatet er ? da slipper du jo å kjøpe, og vente for den saks skyld !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håvard på SHS, han kan sveise!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, Mange som Kan sveise Jim. Men er det noen som kjenner han? Man trenger ikke mig for å sveise rør. Man kan bruke eletrode også. Men det er bedre og enklere å sveise med mig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håvard på SHS, han kan sveise!

 

SHS pFFt!!

 

ja hvis jeg blar fram 2000 spenn for 2 sømmer å et vakum tut så ja da kan han sikkert sveise!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke frakte bilen dit apparatet er ? da slipper du jo å kjøpe, og vente for den saks skyld !

 

yep. det som er planen i løpet av uka.. har forresten et gåent hjullager samt at hub'en der jeg fester hjula også er skjeiv.. så blir vel litt mere deler først også..

 

hakke du apperat ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjell på å sveise og gløde sammen noe som kråka har tatt med hjem... Håvard kan sveise, mulig han tar betalt for det...Men når man invisterer i utstyr til 10000 vis av kroner, må man nesten ta seg betalt... På rør er det kun TIG som gjelder i mine øyne...

Har selv invistert nesten 40000,- i apparat og utstyr for å lære meg dette og være selvhjulpen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde et apperat på lån, men han henta det på fredag :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjell på å sveise og gløde sammen noe som kråka har tatt med hjem... Håvard kan sveise, mulig han tar betalt for det...Men når man invisterer i utstyr til 10000 vis av kroner, må man nesten ta seg betalt... På rør er det kun TIG som gjelder i mine øyne...

Har selv invistert nesten 40000,- i apparat og utstyr for å lære meg dette og være selvhjulpen...

 

TIG? Man kan sveise like bra med mig. Sier ikke at håvard ikke kan sveise. Men er ikke vits i å hive penger ut av vinduet, når det er noe som ikke vises. + at man får like fin sveis med mig som med tig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mig, ja...hvor mange industrirørleggere sveiser steamrør og gass rør med MIG? Ingen...Skal man ha det fint kan man spakle og lakke rørene etterpå, er nok mer en bare utseende som gjelder. Klarer neppe a sveise rør med MIG og bak gass heller...

Just my 2 cent....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingenting som slår tig på rør, og rustfritt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mig, ja...hvor mange industrirørleggere sveiser steamrør og gass rør med MIG? Ingen...Skal man ha det fint kan man spakle og lakke rørene etterpå, er nok mer en bare utseende som gjelder. Klarer neppe a sveise rør med MIG og bak gass heller...

Just my 2 cent....

 

 

Hehe, nu trur æ dokker e litt på jorde. man kan vel sveise rør med mig å få det llike fint.! jeg har sveist både alu å stål rør med mig og får det helt fint å tett å slett. sjønne ikje sånn usaklig diskusjon. en som kan sveise vet dette:)( jeg har da 9 års erfaring)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pass bærre på at det ikke er sveiseperler som liger inne i røret, da disse kan løsne å gå inn i motor.

så tig er er vel kansje det beste vil jeg tro. men får man løs perler så er vel det akkurat det samme hva man sveiser med bare det er tett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.