Anbefalte innlegg

Noen som vet hva felger dette er? Er org felg til BMW 5-serie og laget av BBS, men jeg vet ikke modell... De er 2 delte så jeg tror ikke det er BBS RS da de såvidt jeg vet kun er 3 delte. Og for å si som sant er så synes jeg de var enda penere enn vanlige BBS RS

 

493028-bilde4-cimg0117.jpg

 

493028-bilde5-cimg0122.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er enda et bilde

bbs.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stein Ove: Sikker at det er BBS RS de på bildene? Som sagt så vet jeg at de felgene jeg postet er 2 delte og meg bekjent så ble BBS RS kun levert som 3 delt eller er dette feil?

 

Synes felgringen ser annerledes ut på "BMW Style 5" enn på de BBS RS felgene jeg har sett, ringen er mye beinere og som sagt så synes jeg også de er penere.

 

Såg de BBS RS felgene du postet for en stund siden, bare synd innpresset er alt for lavt så adapter er helt umulig å bruke. BBS RS til akkurat BMW 5 serie er vell de klart enkleste RSene å få tak i, har vært ganske mange sett til salgs, adskillig færre med 4x100. Så ja akkurat nå angrer jeg litt på at jeg solgte det ene settet jeg hadde med 7 og 8x15, men så tjente jeg jo endel tusen på salg også i det minste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stein Ove Prestmo

Motor.jpg

 

Venstre.jpg

 

 

5 hulls BMW RS 16" Selges her

Hei......det ligna mistenkelig mye på en Bmw E30 som går her i Ålesund. Han har iallfall slike felger og 3,5 liters motor og den er nylakket nå......Bildet som Tord har postet ER faktisk den E30 Bmwen som går her i Ålesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Hei......det ligna mistenkelig mye på en Bmw E30 som går her i Ålesund. Han har iallfall slike felger og 3,5 liters motor og den er nylakket nå......Bildet som Tord har postet ER faktisk den E30 Bmwen som går her i Ålesund.

 

Det er vell samme bilen vi begge postet bilder av tror jeg, og det stemmer at den hører til i Møre & Romsdal og har 3,5 liter. Eier sier kun de heter "BMW style 5" men jeg hadde håpt å finne ut hva de heter på BBS språket ;) Kunne VELDIG godt ha tenkt meg slike dersom de finnes med annet enn 5x120.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Det er vell samme bilen vi begge postet bilder av tror jeg, og det stemmer at den hører til i Møre & Romsdal og har 3,5 liter. Eier sier kun de heter "BMW style 5" men jeg hadde håpt å finne ut hva de heter på BBS språket ;) Kunne VELDIG godt ha tenkt meg slike dersom de finnes med annet enn 5x120.

Leste litt på den tråden på Bmwccn og fant ut at det er en Ålesunds-bil!! Har selv vært å sett på den under oppbygging. Eier har kostet på den astronomiske summer i alt mulig rart. Men han ble skuffet med 3,5 liters motor. "Gikk ikke så bra som jeg trodde....." Nei såklart den har jo ikke turbo. :D Kan høre med eieren av Bmwen om han vet eksakt navn på de felgene der. Går en E30 her i Ålesund som er godkjent Biltilsynet med Bmw 540 V8 motor også. Bmw miljøet er stort her men Vw-Audi Club kommer sterkt :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Stein Ove: Sikker at det er BBS RS de på bildene? Som sagt så vet jeg at de felgene jeg postet er 2 delte og meg bekjent så ble BBS RS kun levert som 3 delt eller er dette feil?

 

Synes felgringen ser annerledes ut på "BMW Style 5" enn på de BBS RS felgene jeg har sett, ringen er mye beinere og som sagt så synes jeg også de er penere.

 

Såg de BBS RS felgene du postet for en stund siden, bare synd innpresset er alt for lavt så adapter er helt umulig å bruke. BBS RS til akkurat BMW 5 serie er vell de klart enkleste RSene å få tak i, har vært ganske mange sett til salgs, adskillig færre med 4x100. Så ja akkurat nå angrer jeg litt på at jeg solgte det ene settet jeg hadde med 7 og 8x15, men så tjente jeg jo endel tusen på salg også i det minste ;)

 

Ja det stemmer, RS kom bare i 3delte. De BMW/BBS felgene er ikke samme som RSene. De ser man på designen rundt "senterkoppen".

Enkleste for å få vite litt mer om den designen er å ta kontakt med en BMW forhandleren. Eventuelt BMW (Egil Steenshagen i Oslo). Egil steenshagen har i mange år også hatt(/har??) BBS importen igjennom Autogrip. De har sikkert oversikt over hva de litt eldre felgene heter. De som er avbildet på 5serien er veldig vanlig på nyere 5serie, så de husker sikkert modellnavnet.

 

Kunne forresten tenkt meg en pen E30, de begynner jo å få Cult status :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stein Ove Prestmo

Kunne forresten tenkt meg en pen E30, de begynner jo å få Cult status :)

 

Er vell som å banne i kirka, men du er ikke den eneste med slike tanker... jeg lurte litt på å kjøpe denne en tid tilbake. Bilen står fortsatt til salgs, men nå uten BBS felgene så da er den selvsagt uaktuell :)

 

495804-bilde1-485886-bilde1-img_0125.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg har funnet ut hva felgene heter.... BBS RC 035. Litt forvirrende siden "de vanlige" BBS RC ikke er skrudde :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.