Kjøpe Golf 2.. vanlige feil?

Anbefalte innlegg

En kompis av meg vurderer å kjøpe seg Golf 2 og melde seg inn i klubben, så han lurte på om jeg kunne høre med dere om dere visste om noen som skulle selge en som var i bra stand, og hvilke feil han burde se etter når han er på leting.

 

Hvis dere vet om en bil til rundt 20 000, og med litt motor (med det mente han visst over 90 hk), så rop ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"vanlig feil" listen på golf 2 er jo uduglig lang da...

 

Men sjekk vanlig ting på motor.

Rust

Vannlekasje inn i kupee.

Fremre travers

 

 

 

søker du litt så mener jeg det har blitt laget en slik liste før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk spesielt travers framme for rust ja...bærearmen på v.side løsnet på en Golf jeg har her pga rusta og bilen gikk rett fram i 80 km/t...veldig flaks det gikk bra. EU var ok for 3 mnd siden også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Da ble det bil på ham ser det ut som :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant han seg bil? Isåfall, hva ble det?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg pratet med ham stod det mellom en Golf 2 gti eller en mazda 323 tror jeg det var.

Han hadde egentlig sagt ja til en Golf 2 1.8, men når han fikk prøvekjøre den var det visst mye mer som feilet den enn det selger hadde informert om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting på Golf er hverken dyrt eller vanskelig å reparere dersom det ikke e rust.

Hjullager, bremser, støtdempere osv. Bare slitedeler liksom.

 

Konklusjon; en rustfri Golf, er en god Golf!

 

Forresten en ting; forgasseren! Fettshit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.