Anbefalte innlegg

Vet denne tråden sikkert skal ligge under kjøp og salg, men legger den heller her da jeg ønsker å selge bilstereoen til noen i rogaland som kan hente den..

 

Pioneer Deh-77mp cd spiller

Audison Lrx 1.400 monoblokk

Audison Lrx 2.500 to-kanaler

Focal Polykevlar 6,5" komp sett

Macrom 1f kondensator med display

Cadence Wild Beast 12"

Samt en haug med kabler osv...

 

Nyprisen totalt på dette er rundt 25-30000,-

 

Kom med bud på alt samlet..

Fikk plutselig en ny plan med bilen ;)

 

Alt er selvfølgelig i god stand og dersom det er noen spm så bare ta det her eller i pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare et spørsmål jeg, har hørt at den Cadence Wild beast er ganske rååå!! skal visst være mer enn nåkk med trykk av en slik en har jeg hørt! Stemmer det eller??

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, wild beasten er rå den. Pass bare på å ha nok power til å drive den på ett bra vis. Eller kjøp hele stereoen min =)

Komplett stereo som spiller superbra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvfølgelig mulig å kjøpe bare subben. Har forsåvidt stående bud på mye av det andre, men det er folk fra andre deler av landet. Og da blir det fort dyrt å sende flerfoldige kilo sub. Er jo en gigantisk magnet på saken ;)

 

Men som tidligere nevnt, er best om noen kjøper alt, spiller såpass samspilt og komponentene er plukket ut for å matche hverandre.

 

Kan evt ta et par stoler av type momo/sparco som delbetaling, men må da være relativt nye stoler, ikke slike "fant noen i garagen"-stoler. Eller dersom noen er sinnsvakt gode til å sveise bur så kan det og vurderes som delbetaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare subben og kondensatoren igjen nå.

 

Selges høystbydende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.