Anbefalte innlegg

Fikk pakke fra Quality Autoimport når jeg kom hjem fra statene. Den inneholdt komplett justerbar senk til bilen, noe som absolutt trengs ettersom den nå er stilt inn på "terrenghøyde"... noe som passer dårlig ettersom jeg er en bygutt som hater natur med mygg og alle de andre tingene som følger med skog o.l.

 

Planen var at en kompis med litt mer peil enn meg selv skulle hjelpe meg å sette det på, men mens jeg var bortreist stakk han på ferie, og når han kommer tilbake igjen starter han i ny jobb i Oslo, så eneste måten for ham å hjelpe meg på blir da via telefon... og jeg liker ikke telefon no særlig :P

 

Så da tenkte jeg at det kanskje fantes noen snill gutter her i klubben som kanskje kunne tenke seg å hjelpe en stakkar å komme ned på jorden igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å senke den rotta er gjort på max 2 timer. Finnes en BTS og en BTI som har gjort dette utallie ganger.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut :)

 

Regnet med at det var en av dere to som kom til å svare her. Kan alltid regne med BTI og BTS på forumet :)

 

Da kan jeg kanskje ta en liten telefon til en av dere når jeg skal få den på avvenning fra høytflyvning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har tid til å vente til neste uke så kan jeg hjelpe deg In persona, skal montere senk på min egen bil også:)

 

Har du skaffet deg verktøy til dempertårnet?

Hvis ikke så må jeg uansett ordne dette til meg selv, så det er alltids håp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes en BTS og en BTI som har gjort dette utallie ganger.:)

 

B.T.i har jeg hørt om, men BTS?: klø :

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har tid til å vente til neste uke så kan jeg hjelpe deg In persona, skal montere senk på min egen bil også:)

 

Har du skaffet deg verktøy til dempertårnet?

Hvis ikke så må jeg uansett ordne dette til meg selv, så det er alltids håp;)

 

Har ikke fått ordnet meg rette verktøy ennå nei. Har nettopp kommet hjem fra US of A, så har ikke hatt tid til det ennå.

 

Neste uke høres veldig bra ut. Har masse som må gjøres denne uken pga en litt lang ferie.. utrolig hvor mye arbeid som hoper seg opp når man ikke er hjemme.

B.T.i har jeg hørt om, men BTS?

 

Trodde det kanskje var et mellomnavn inni der en plass jeg ikke hadde fått med meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B.T.i har jeg hørt om, men BTS?: klø :

 

:P

 

Greit at det finnes 2x Bjørn Tore. Men etternavnet mitt får du ikke!:dødhest::P

 

Da ordner det seg med senk Per.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan se slik ut ja :D :D :D

 

Happy happy joy joy, happy happy joy joy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: kan du gi meg et lite pling når du tar din egen bil, så kommer jeg og møter deg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: kan du gi meg et lite pling når du tar din egen bil, så kommer jeg og møter deg? :)

 

Jepp, will do:)

Har en mistanke om at det blir nå søndag, eller Mandag;)

Ble litt mye jobb denne uken:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få være med? Har fått pakke fra quality-autoimport jeg også, men har ikke fått bil :confused: , så det blir ikke montering. Hadde vært greit å se hvordan disse greiene funker. Sånn ca i alle fall ... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få være med? Har fått pakke fra quality-autoimport jeg også, men har ikke fått bil :confused: , så det blir ikke montering. Hadde vært greit å se hvordan disse greiene funker. Sånn ca i alle fall ... :)

 

Selvfølgelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters! : ja : Sender deg mob.nr mitt på pm, så kan du jo sende en melding eller ringe om tid og sted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, will do:)

Har en mistanke om at det blir nå søndag, eller Mandag;)

Ble litt mye jobb denne uken:o

 

Supert :D

 

Jobber natt nå i helga, så hadde vært greit om du sa ifra dagen før.. om du ikke føler for å være vekkeklokke da. Våkner vanligvis etter at telefonen har ringt kontinuerlig 5-10 minutter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert :D

 

Jobber natt nå i helga, så hadde vært greit om du sa ifra dagen før.. om du ikke føler for å være vekkeklokke da. Våkner vanligvis etter at telefonen har ringt kontinuerlig 5-10 minutter :P

 

Sjekket vaktlista og det viser seg at jeg har jobb mandag, så da blir det på søndag.

Jeg har nattevakt lørdag, så jeg regner med at jeg starter å mekke i 12.tiden på søndag:)

Passer dette dårlig Per?

 

Såfremst det ikke skjer nå spess så har jeg mulighet for å låne lageret på jobb som mekkearena, gamle Løvold Industri, skal være plass til oss alle der;) Men, må sjekke senere idag om det er ryddig og pent slik at vi kan være der, hvis ikke får vi håpe på pent vær:p

 

---------------------

 

Hvis du skal bytte hele fjærbenet ditt så trenger du å løsne på skruene som står på toppen av demperen din, denne står i motorrommet oppå støtdempertoppen. Er en låseskru sak som egentlig krever spesialverktøy, jeg tror vi kan klare det uten, men da trenger vi umbrakonøkler, noen du sikkert har Per;)

 

Ellers kan du stikke bort på et verksted nå idag og spørre veldig pent om du kan få låne luftskralla dems i 1min, sett på en 21, eller 22kopp og bruk denne på låseskruen, da kommer den løs til slutt.

Så skrur du den bare tilbake for hånd og lar den være slik til søndagen. Er ikke noen press på denne skruen annet enn i humper osv, så er ikke farlig å kjøre med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KL 12 på søndag går helt sikkert fint :)

 

Umbraconøkler har jeg en drøss av etter at jeg ryddet litt i verktøyet her om dagen.. utrolig hvor mye som dukker opp når man bare leter litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og slik ble resultatet.. den skal litt opp igjen bak, men ellers er jeg kjempefornøyd. Akkurat passe stiv ble den og.. bilen altså :P

 

EDIT: Glemte jo det viktigste: Tusen takk til Bjørn for hjelpen, og selvfølgelig også en stor takk til Tor som var grei å låne oss litt sårt trengt verktøy :)

CIMG0355.jpg

CIMG0354.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo NICE cab'en nå Per. Senk utgjør masse.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :D

Helt sant. Senk har veldig mye å si. Ble jo en helt ny bil nå plutselig.

Mangler bare 4hjulskontroll nå, så blir den helt perfekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blei jo rått: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, der var den kommet ned bak også. Ble nice dette Per!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.

Ja taket må jo av når sola titter frem :)

 

Fikk justert litt på senken i går så den ble litt mer der jeg vil ha den, og slik ble det seende ut da:

CIMG0356.JPG

CIMG0357.JPG

CIMG0358.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjore seg med senk ja!

Skikkelig fin bil : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.