Volksfest.....og en Polo update...

Anbefalte innlegg

Hvis noen drar på Volksfest..........please ta noen bilder da.....

Selvfølgelig ute etter spes ting på Polo(som vi ikke har sett før....hvis det kommer noen som ikke var på NBS f.eks)

Jeg er i Spania...som er litt kjipt iforhold til Voklsfest som jeg har gått glipp av i 3år.......(!!!!!!!!!!!!!!)

Men jeg skal bade og kose meg der da.....hjem til Gulingens hjemland...eller rettere sagt.....produksjonsland.....

Dukker det opp noe fett VAG der skal jeg prøve å få tatt bilde(dvs at jeg må få de med digi kam til å engasjere seg litt i varmen)

 

Poloen har nå litt flere deler liggende som skal på til våren/sommeren.......dvs at i tillegg til panserforlenger i stål har jeg også cupdiffusor.....på norsk....spoiler til å ha under bakfangeren som går under pottene......den blir forhåpentligvis lakkert samtidig med døra i slutten av Aug.....men skal ikke mont før snøen er borte i April/Mai....muligens med gitter......

Skal kanskje lakkere dørhåndtak og speilplatene når lakkerern første er igang.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.