Troms: Mulig ny sivilbil på finnsnes! Audi S4 (A4 2,0T)

Anbefalte innlegg

Har ikke sett denne bilen selv , mange det er mange pratere og ungdomer som ikke ser forskjell på en Lada og en Toyota... Folk burde sjekke ting ut før de plaprer med kjeften..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, men han som førtelte mæ dettan burde se forskjell på de nevnte Audi-modella. Men det e vel ikkje sekkert at han sjøl har sedd bilen. Va ikkje meininga å lage storm i vannglass om nån følte sæ brydd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en ny sivilbil i Tromsø hvertfall... ifølge Bilforumet så;)

DSC_0064.jpg

Bildet er lånt fra gautan på bilforumet.no

 

Skal hvistnok ha yppet opp til race for så å fakke de etterpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det er noe nede i støtfangeren ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kan vi jo også tenke på det den nye UP sjefen sa i lørdagsavisa, "Hvis du ser en Audi i bakspeilet, så kan det tenkes at det er meg!" ellerno i den duren.. Så var det jo hovedsitatet i intervjuet, "Vi skal være der folk føler seg tryggest."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo samme bilen. Ref. reg.nr....

 

Ellers ville jo jeg generelt foretrekke at politiet er der jeg føler meg mest utrygg... Hadde vært kjekt om fokus var på "serve and protect" framfor "ta rotta på"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat det jeg tenkte med det første også, der jeg føler meg trygg trenger jeg ikke politi, men prøv å finn en der hvor du førler deg utrygg, da er de ikke der.

 

veit jo at det med hastighetsaker er veldig fint for politiet, det er først litt moro med å kjøre fort for å folk så er det lite papirer i forhold til andre saker. også gir det sykt mye penger i kassa deres.

 

da andre saker, vold voldtekter å slikt, det krever etterforskning, koster mye penger er ubehagelig å forholde seg til folka som er rammet. men men. hva hadde du valgt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, UP skal vel strengt tatt holde seg til veiene;)

Men Politiet bruker mye penger på å huke inn fartssynderne... Koster dog mindre i tid og penger og ta fartssynderne en voldssaker o.l

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan bekrefte at dette stemmer ja. de har tatt sykt med folk i det siste med den. bilen rulerer litt mellom Bardufoss og Finnsnes. mulig den er i tromsø til tider og. er UP som kjører bilen. er blålys nede attmed grøftelysene på denne. sotede ruter, blå lys i bakvinduet,2 antenner på taket og er ZH 20442 registrert.

så pass dokker bare for denna. han kan fort finne ut at han vil legge opp til kappkjøring eller ligge bak for og presse deg opp i fart.

 

Skulle vedkommende tulling som sitter i den bæ bu bilen finne på å legge seg heeeeeeelt oppi bakenden på bilen forran, så bør han tenke på konsekvensene om føreren av den bilen plutselig ser en katt feks............ Fort gjort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har lurt på noen ganger, er i hvor stor grad det budsjetteres med inntekter fra fartsbøter og -forelegg. Og om dette brytes ned på distrikt og patrulje, slik at patrulje X må ta inn Y kr i uka for å "klare kvota si"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en ny sivilbil i Tromsø hvertfall... ifølge Bilforumet så;)

DSC_0064.jpg

Bildet er lånt fra gautan på bilforumet.no

 

Skal hvistnok ha yppet opp til race for så å fakke de etterpå

 

Ja det var jo en sportslig RS/S bil... : haha : Aldri sett mer kjedelig modell av A4 jo...

Går vel ikke an å bomme på å se denne som en RS/S bil... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vanlig 2,0 FSI Turbo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven.. Skal til Bardufoss i førstegangstjeneste i august jeg... Bår visst passe meg :-O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte dæm har fodt en ny A6, som e sett uttfor samme huse som bilde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ZH20442, som er avbildet er iallefall registrert på utrykningspolitiet og er en 2,0T 200Hk. Bare å ringe tvilstilsynet det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at politiet har ei s4. Det merket jeg i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg den har et annet reg nr en ZH20442 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto i Max power at de hadde S6 også, men det var bare en A6 S-line....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at politiet har ei s4. Det merket jeg i går.

Å? Tok de feriepengene dine? Hvis det kan være en trøst har de forsynt seg av mine også. Men uten Audi. Alt de trengte var en laser... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne A4 ble møtt i god fart etter en motorsykkel som hadde 200 forbi Statoil på Sortland.

Jeg tror nok bilen tapte, hørte sykkelen over Strand sia med bilen et godt stykke etter :) 0-1politi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, de tok ikke pengene mine. Var bare en ferie snut som hadde ringt oss inn. Så stoppa den oss. Men det er ikke s4. Det er en 2.7 TDI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne A4 ble møtt i god fart etter en motorsykkel som hadde 200 forbi Statoil på Sortland.

Jeg tror nok bilen tapte, hørte sykkelen over Strand sia med bilen et godt stykke etter :) 0-1politi

 

http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=18577 Så ut som politiet vant alikevel... smartingen tippa sykkelen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL vilcken bra tråd :D

 

Men fra spøk il revolver, Oslo politiet har faktisk en sivil og en uniformert WRX ;)

 

Og for dere andre så kan jeg bekrefte og avlive en myte, ALLE POLITIBILER ER ORIGINALE OG IKKE TRIMMET HVERKEN FRA FABRIKK ELLER TREDJEPART! Feks, nye passatene har 140hk dieselhester!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hatt en WRX sti her i Tromsø i snart et år nu som sivil.

 

Så vidt jeg vet, så er dem ikke trimmet.

 

En politimann så at dem ikke var trimmet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig Oslobilen, for den er på utlån ett eller annet sted.

 

Men det finnes flere wrx sti i politiet rundt omkring :) Men s4 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.