Anbefalte innlegg

Fetteren min som var med på Jarlsberg et par ganger blir snart stor gutt og jeg jobber med at han skal få seg en VAG.........

Han er på jakt etter en stasjonsvogn til rundt 20lapper......

Han sa han hadde funnet en 89mod Passat til 19lapper som hadde gått under 200(syntes ikke det var så galt) men jeg tror kanskje den blir solgt før han få reagert...(nei,den har vi i-ikke sett).......blir 18 i Oktober å har en plan om å ha bil før den tid......

Si ifra hvis noen vet om noen....gjerne i Vestfold/Buskerud/Telemark men også utenfor.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut Passat syncro tråden på VW forumet.........

Hva syntes dere om de to....hadde vært litt kult pga da hadde han muligens blitt litt aktiv i klubben også hvis han hadde fått seg en så strøken bil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg kommer dragende med den gamle møkka mi inn i tråden din: smil : men vi har en Audi 100 quattro avant, litt usikker på årsmodell men -84 til -87 en plass skulle jeg mene til rundt 18K. Drivakslinger eller hjullager foran må byttes, ellers er bilen ryddig og rød...

Bare sånn hvis det skulle være av interesse....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går helt greit,men ikke int i gamle ringer........Han skal ha VW virker det som(og jeg har ikke påvirket han)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.