Vw golf iv, demontering av interiør. .Noen smarte tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal demontere stolene foran og ta ut stoffbelegget som ligger i dørken på en vw golf iv.

Noen som har en liten ABC versjon å komme med slik at man kan gjøre det på en mest mulig effektiv måte uten å ødelegge noe?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Skal demontere stolene foran og ta ut stoffbelegget som ligger i dørken på en vw golf iv.

Noen som har en liten ABC versjon å komme med slik at man kan gjøre det på en mest mulig effektiv måte uten å ødelegge noe?!

Ta å ta ut de plastdeksla over skinnene til framstolene (2små skruer) også bruker du en Torx 45 mener jeg det var og løsner skruen under, foran på stolen. da kan du bare skve stolen bakover, ut av skinna og løfte den ut. Husk å plugg ut strøm til airbagen og varme. :) baksetenebare vipper du opp stolene og løsner den bøyla under. ryggen legger du ned og løsner låsinga i festene på siden. :) (var visst til hele interiøret det men. pytt pytt :) )

 

Jeg å bror bytta interiøret i golfen hannes på time, halvannen. Å verken han eller jeg hadde gjørt noe tilsvarende før, så det er ikke umulig ;)

 

Mvh Alex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.