noen som kjenner til denne bilen? (Corrado G60)

Anbefalte innlegg

Det er det vettu:) Denne er fordømt pen og godt behandlet av nåværende eier, hadde jeg hatt råd hadde jeg nok kjøpt. Hehe, er egentlig lovet motoren som står i denne, men med tanke på salgsannonsen så får jeg nok ikke den:p

Eieren er forresten medlem i VACN:)

Har du spørsmål kan jeg videreformidle: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er han her på forumet altså? hva heter han da? fikk ikke opp noe på navnet som sto i salgsannonsen.

har hatt litt kontakt med han på sms

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, han er nok ikke her på forumet i skrivende stund...har mast på ham i lengre tid om at han må komme seg innpå:) Har nettopp sendt ham en SMS om denne tråden, så kanskje det får fart på ham.

Jørgen Kramer heter han:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja han sa han hette det ja :) har som sagt hatt litt kontakt med han på sms, bilen virker ganske bra den egentlig, men litt feil å mangler er det jo på den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det, men jeg kan garantere deg at denne er så godt som 100% fri for rust:)

Og lakken må vel egentlig oppleves...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva vet du om denne bilen da? ja han sa at den var så å si fri for rust, litt overflate i underkant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, utover det jeg har skrevet allerede, kan jeg føye til at han har gjort en god del med denne bilen.

Han kjøpte den året før han fikk lappen, og herjet på for å få den slik den er i dag. Nøyaktig HVA som har blitt gjort er jeg ikke helt sikker på, siden jeg bare var på sporadiske besøk. Men det er en helt annen bil i dag med tanke på hvordan den var:)

For å sette ting litt i perspektiv: lillebroren til Jørgen kjøpte seg en 200SX i vinter (Turboimport på sidene). Denne var omtrent oppspist av rust under, og her er alt sveist opp igjen. I dag kan en ikke se noen plass at det har blitt sveist, og denne fremstår også som 100% fri for rust.

Disse kan bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk i klasse med jørgen ifjor, kjerne kar som er oppriktig og vet hva han driver med, denne bilen har blitt stelt godt med, ser mye bedre ut nå enn når han fikk den:) så her er alt 100%

mvh patrick

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan var bilen før da? har den hatt noen kollisjonskader som du vet om?

har han hatt noen motorproblemer tidligere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk i klasse med jørgen ifjor, kjerne kar som er oppriktig og vet hva han driver med, denne bilen har blitt stelt godt med, ser mye bedre ut nå enn når han fikk den:) så her er alt 100%

mvh patrick

fint å høre at den er blitt stelt fint med og at andre mener denne er i bra stand:) vil helst ikke ha en bil som er blitt i hel kjørt å trenger mye nye deler for å få til å gå skapelig.

som han har nevnt til meg på sms, så er det litt overflaterust under bilen, bremsecalipperene bak må skiftes, ett bremserør, en bensinslange framme i motorrom og håndtak på høyre dør må skiftes før den blir eu-godkjennt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan var bilen før da? har den hatt noen kollisjonskader som du vet om?

har han hatt noen motorproblemer tidligere?

Ingen kollisjonsskader det jeg vet:)

Angående motoren, så mener jeg det var litt problemer med falsk luft for en tid tilbake (MENER det var dette, er ikke sikker) men nå skal alt være ship shape:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kollisjonsskader det jeg vet:)

Angående motoren, så mener jeg det var litt problemer med falsk luft for en tid tilbake (MENER det var dette, er ikke sikker) men nå skal alt være ship shape:)

fint å høre :) har han hatt noen gjevnlige servicer på den som du vet om? enten gjort det selv eller på verksted?

ryker det av bilen når han kjører? tikking av motoren? lang tid siden overhaling på g-lader?

kan ikke rekne med at du/dere vet det , men spør sånn i tilfelle:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint å høre :) har han hatt noen gjevnlige servicer på den som du vet om? enten gjort det selv eller på verksted?

ryker det av bilen når han kjører? tikking av motoren? lang tid siden overhaling på g-lader?

kan ikke rekne med at du/dere vet det , men spør sånn i tilfelle:)

Han har gjort det meste selv, hverken røyk eller tikking:)

G-laderen mener jeg trenger en overhaling ja, siden du nevnte det:)

Hehe det jeg ikke vet kan jeg spørre ham om:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror han nevnte at g-laderen var overhalt for rundt 8000km siden, men at g-laderen sin aksling er litt slitt i tettningssporene. pleier ikke dette vanligvis å bli sjekket/siftet på en eventuell overhaling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror han nevnte at g-laderen var overhalt for rundt 8000km siden, men at g-laderen sin aksling er litt slitt i tettningssporene. pleier ikke dette vanligvis å bli sjekket/siftet på en eventuell overhaling?

Hehe:) Meget mulig at det er akslingen ja, alt jeg vet er at det var noe med den g-laderen:p

Når det gjelder om dette blir sjekket på en overhaling kommer jeg til kort, men det er alltid noen som vet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener eg har sett den stå utenfor viken auto en del. jobber muligens der, eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det gjør han:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) Meget mulig at det er akslingen ja, alt jeg vet er at det var noe med den g-laderen:p

Når det gjelder om dette blir sjekket på en overhaling kommer jeg til kort, men det er alltid noen som vet!

en overhaling er jo ikke akkurat billig visst det er det som må til den g-laderen :/

men lakk å sånt som du nevnte tidligere, den var strøken? :)

ikke noen løse deksler å lister innvending som du vet om, eventuelt ødelagt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er strøken innvendig, helskinn sort:)

Og ja, lakken er strøken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er strøken innvendig, helskinn sort:)

Og ja, lakken er strøken!

du mener vel delskinn? er hvertfall det som står i annonsen :P

men vet du om det er ac på denne forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:p Er mye skinn hvertfall!

IC vet jeg ikke noe om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:p Er mye skinn hvertfall!

IC vet jeg ikke noe om...

tenkte på airconditon, ikke ic :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

g lader skiftet/overhalt ifjor. ingen kollisjons skader eller lignende, et bra kjøpt for og si det sånn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

g lader skiftet/overhalt ifjor. ingen kollisjons skader eller lignende, et bra kjøpt for og si det sånn :)

men ved overhaling av g-lader, sjekker de ikkee tettningssporene til akslingen også da? han nevnte at den var litt slitt det skjønner du

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.