noen som kjenner til denne bilen? (Corrado G60)

Anbefalte innlegg

Angående AC: har ikke peiling;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. vet du om han har solgt bilen forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jørgen har ikke solgt den enda... han har vurdert det en stund, men tror han trekker salget snart :S.. vet ikke men skal klare å lure ham med på neste lokalmøte :D.. det blir fett.. så kansje jeg slipper å råne inn i silje sin råne bil :P hehe *ler*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki jeg løy... eyy.. alexander ikke kjøp den enda.. for da blir han med på treffet :P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki jeg løy... eyy.. alexander ikke kjøp den enda.. for da blir han med på treffet :P haha

 

ikke fortvil, visst det blir kjøp så blir den å se der borte på lokaltreff uansett da eg skal flytte til bergen nå i sommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

weeee! men alikavell.. det er liksom jørgen sin :P hehe... da kan jeg sitte på med ham i steden for *kremt Audien vi ikke snakker om *

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan blei da me den darre helgolands Audi`en då??hehe..Du veit, den vi ikkje snakker om veit du:)

I`m the right man for the paint job.. like put the last shait on the car you know!! :dødhest::Dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe du mener det ja stian*ler* nei vi snakker ikke om den bilen.. er det vi alle er enige om :P hehe manling ja.. burde hat et til strøk ja :P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg maler den hvit og fin igjen jeg, neste gang Silje er på jobb;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, nå er vi da veldig offtopic her.... "bilen vi ikke snakker om" skal forandres litt, men den blir nok ikke hvit lance....:D

 

Men jørgen sin bil... kjøp den.... den er fet...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da er bilen i boks ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du handlet Corradoen?

Gratulerer med feet bil:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk:)

jepp den er handlet, eller er på vei til å bli handlet. har gitt beskjed til jørgen at eg skal kjøpe den venter på tlf fra han idag ang litt diverse bare som f.eks. kontrakt og litt annet småtteri :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis så mye...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.