Anbefalte innlegg

Nordkjosmessa er til helga...

Har vi en plan til helga??

Skal vi ha telt opp...??

utstilling?

Premier?

Vi må finne d ut nu snart..

Jeg er med å fikse ting på messa..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

telt... ja

utstilling... nei

verving/vise oss... ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er litt for seint å planlegge noe stort nå. men Jan-Henrik har du fått sjekka om enda har utstillings plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare minne på at det er Street Legal på Aspelund Lørdag og Søndag, skal kjøres 2 cup runder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare minne på at det er Street Legal på Aspelund Lørdag og Søndag, skal kjøres 2 cup runder.

 

når klokka begyne d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kommer jo selvfølgelig tett inntil messa, men vi har plass på messa om vi ønsker å sette opp telt og ha "stand".

Jeg skulle få innvitasjon til et møte med messeledelsen, men flere kokker jo mere søl - slo til og jeg fikk ikke den innvitasjonen. :(

 

Selvfølgelig er det også flere happenings den helga, som Drag på Finnsnes og bilcross på Ramfjordmoen.

 

Lurer derfor på hvem som har lyst til hva.

 

Nordkjosmessa, for vår del, blir på Lørdagen. Er det noen som har lyst til å stille på messa?

 

Jeg kan dessverre ikke stille opp på noe denne helga, da æ har jobbhelg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan komme på messa søndag kl 15 :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ kan heile helga. men d har vært å ha vært på finnsnes--

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selvfølgelig stille opp på messa jeg! Tror dette er god reklame for klubben/lokallaget og jeg mener derfor at vi som kan bør stille opp der.. Telt, pulter, skiltplater, klistremerker etc. Når plassen er stilt til disposisjon er det jo gjort i et "fettjafs" å organisere til dette!

 

Ser for meg noe a`la Arctic Streetmeet (uten TV da) opplegget vårt, teltet i midten med pulter og stæsj rundt, og bilene rundt teltet.

 

Jeg håper at så mange som mulig vil komme og hjelper til på Lørdag! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist det er plass så kan man jo ha en bil inne i teltet, bare for å vise at dette er en bilklubb !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan omså stille min bil til rådighet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke martin sin bil? den passer jo perfekt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm ser ikke noen plass at det står VACN i messe avisa !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi står på füzzball-banen og deler hele svingen til venstre når du sitter på tribuna, med "Opel Registeret"

Vi har da et telt som skal med som det hadde vært kjekt om noen med ei svær stasjonsvogn/varebil kan ta med (stengene er 230cm lange : faint : ).

 

OG SÅ BLIR VI VELDIG GLAD FOR ALLE SOM ER MED PÅ Å HJELPE/GJØRE NOE :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke noen biler fra Møller denne gangen. Alt va opptatt i helga.

 

Men, Jeg har fått ordna henger vi kan bruke på Lørdagen, BEST-henger (lukket), så vi får med oss utstyret vårt.

Er det noen som har krok på bilen OG som kan kjøre kl. 0900 til Vollan på Lørdagsmorgen??? RING MEG - 905 94 737

 

Det begynner å bli en god del biler nå på messa, så vi satser på å være der rundt åpningstiden kl. 1000.

Det vil altså si, dere som kan (og vil) møtes på Vekta i Tromsdalen kl. 0900, for å kjøre til messa og begynne å rigge opp standen/utstyret.

 

Dere andre, som synes det er litt tidlig å stå opp da, kan jo seff komme noe senere. :)

Vi treng hjelp ved teltet, til å passe på utstyret mens vi på skift går rundt å titter på messa (for de som ønsker det).

 

En ting til: er det noen som har hvite bord og stoler (hagemøbler) vi kan låne til messa? Ring meg - 905 94 737

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke noen biler fra Møller denne gangen. Alt va opptatt i helga.

 

Men, Jeg har fått ordna henger vi kan bruke på Lørdagen, BEST-henger (lukket), så vi får med oss utstyret vårt.

Er det noen som har krok på bilen OG som kan kjøre kl. 0900 til Vollan på Lørdagsmorgen??? RING MEG - 905 94 737

 

Det begynner å bli en god del biler nå på messa, så vi satser på å være der rundt åpningstiden kl. 1000.

Det vil altså si, dere som kan (og vil) møtes på Vekta i Tromsdalen kl. 0900, for å kjøre til messa og begynne å rigge opp standen/utstyret.

 

Dere andre, som synes det er litt tidlig å stå opp da, kan jo seff komme noe senere. :)

Vi treng hjelp ved teltet, til å passe på utstyret mens vi på skift går rundt å titter på messa (for de som ønsker det).

 

En ting til: er det noen som har hvite bord og stoler (hagemøbler) vi kan låne til messa? Ring meg - 905 94 737

 

 

Jeg kan hjelpe til!

 

Har dog ikke vært det mest aktive medlemmet hittil, men det er vel aldri for sent?

 

Fikk endelig min kjære nyinvestering på gårdsplassen igår :)

Det ble til slutt en 2000-mod S3. Gul til og med :)

 

Det første jeg gjorde var å hive klubb-skiltplater :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk endelig min kjære nyinvestering på gårdsplassen igår :)

Det ble til slutt en 2000-mod S3. Gul til og med :)\

 

Å fyyy så feit den var og :tilber: Drømte meg helt vekk inni den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan hjelpe til!

 

Har dog ikke vært det mest aktive medlemmet hittil, men det er vel aldri for sent?

 

Fikk endelig min kjære nyinvestering på gårdsplassen igår :)

Det ble til slutt en 2000-mod S3. Gul til og med :)

 

Det første jeg gjorde var å hive klubb-skiltplater :P

 

Finnsnes bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fyyy så feit den var og :tilber: Drømte meg helt vekk inni den

 

Hehe :) Ja, jeg er storfornøyd ;)

 

 

Finnsnes bil?

 

Nei, kjøpte den hos en fra Borkenes. Den ble importert fra Tyskland rett før jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder bilder bilder !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilda fra messa..=)

DSC00173.jpg

DSC00174.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.