Lese stavanger aftenblad 04.08

Anbefalte innlegg

Jeg blei oppringt fra en dame fra avisa som skulle lage en repotasje om bilmiljøet i Stavangerområdet/rogaland. Da var det å skryte litt av lokallaget vårt med 126 medlemer, ekspansjonen fra en 7-8 oppmøtene på treff for 1,5 år tilbake til nå med over 30 stk. Ga jeg henne web adressa til lokallaget også. Så hun blei fornøyd da. Vi får se om det kommer noen flere på neste treff.

Klagde litt på Revebanen. Må få større!*lurer litt på hva hu skriver*

 

Så løp å kjøp avisa i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe kult HP må nok kjøpe stavanger aftenbladet i mårå.

Sånn liker vi, har sjøl vert i stavanger aftenbladet 2 ganger ang. bilmiljøet i stavanger området :):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og din volvo. Men når blir det noe annet VAG værsting på gang :P

 

Men jeg lurer fælt på hvor hu har fått min tlf : klø :

(f... glemte jo å fortelle hu om delesalget mitt :()

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle bilklubbene burde jo stå sammen å samle seg rundt denne saken. For det er vel noe som engasjerer alle. Hørtes hun pen ut hun elisabeth foresten? Er det sån at vi må invitere henne til å intervjue oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje vi må få til en repotasje om dette i medlemsbladet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HE HE HE!!!!! Kjenner jo henne da! Dama til en kjempegod venn det der! :D :D :D :D :D

 

Og hvis du skulle lese dette Elisabeth, HEISANN!!! (Hilse til Arild og Emil da:))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på øyet som ser det.... ;) Men tror neppe hun har skremt noen da. :) Og så kan jeg si at jeg er glad Arild har henne, for han fortjener en sånn dame som hu. :)

 

(håper ikke noen blir sure nå da)

 

Er gode mennesker det der, og gode venner begge 2. Og så er også Arild forloveren min. :) (skal gifte meg om ca 1 år.)

 

Hmmmm.... dette ble nå en del o.t..... Ja ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har sånne kontaker må du virkelig prøve å få henne til å skrive mest mulig i avisa om dette. Distriktet trenger en god bane. skrive litt om hvordan svømmerene får svømmehaller, hopperene får hoppbakker, fotballspillere får fotballbaner. Kenneth Stoltenberg sitt innlegg var bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jaggu ta en prat med henne! :) :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre om hu vil komme på neste treff for å intervjue (??) oss. Da hadde det hvert bra om det kom så mangen som mulig. Tenker litt på å få "tatt livet av" den myten om bilintereserte ungdommer = "rånere" og villmannskjøring, og at mangen av disse ungdommene er sunne, fornuftige karer som tenker etter på hva som blir gjort anng. kjøring o.s.v.

 

Sikkert mangen som ser bilen min (f.eks.) som tenker at det må være en som kjører villmann. Fakta er at jeg kjører skjelden alene (dama er som regel med), og hun blir fort dårlig i bilen. Resultatet er at jeg er skjelden over 100km/t. Skal self. ikke legge skjul på at det blir litt mer AV OG TIL når jeg er alene..... :rolleyes: :rolleyes:

 

Skriver dette fordi jeg leste DENNE .

 

Jeg personlig mener at det beste hadde hvert en bane lignende våler-banen, der ungdommen kunne fått kjørt "det dem ville". Det skulle heller ikke kostet en formue å få kjøre på banen. Og banen skulle hvert tilgjengelig "året rundt" (ikke noe 5 dager i året opplegg).

 

Mener jo selfølgelig at sikkerheten må være på plass, MEN ved ettertanke, mener jeg også at på en bane med sand-dyner og det der, så er jo risikoen for ALVORLIGE ulykker betraktelig redusert. Spesielt til alternativet som blir i "trafikken" der en har motgående trafikk, fjellvegger, skog o.l.

 

Mulig jeg tråkker noen på tærne med dette inlegget, i tilfelle ber jeg om unnskyldning for det.

 

Blir bare litt ivrig når jeg leser om sånne ting som dette. Har selv hvert inne på tanken om å få laget en liten go-cart bane her i bygda, men når en er omtrent helt alene med tanken er det ikke lett å få til.......

 

NEI, EN ORDENTLIG, SIKKER OG "BILLIG BANE" HER PÅ VESTLANDET, TAKK!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Folket" trenger en plass å "utfolde" seg, og etter heliporten ble stengt, er det stort sett bensinstasjonene som får svi.

 

Men selv om det blir bygget en bane, vil denne ikke være oppe å gå før om tidligst 1-2-3 år. Hva skjer i mellomtiden?

 

Hadde det vært mulig å fått til noe organisert ute i mekjarvik på kveldstid? Hvor stort apparat må til for å få dette lovlig? Vakter, ambulanse, politi og hvor mange av hver? Hvor mye vil dette koste?

 

Noen her som har erfaringer fra slike arrangement?

 

 

p.s. Kom med masse argument, så kan eg tipse pappen som også e journalist i aftenbladet.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

søt? ;)

Jeg har førsterett. :P Hu ringte til meg først, desuten har jeg tlf nr hennes.

 

Dumt at de fine kommentarene mine ikke blei nevt og all den gode reklamen for lokallaget som jeg sa.

 

Fint du skanna repotasjen Øystein, så fikk jeg lest den jeg også, nå som jeg er bortreist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi..skal kunne skaffe telefonnummeret hennes jeg også temmelig raskt om jeg vil :P kor e du bortreist hen for tiå då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten kjøretur til fødebyen min, Skien. Surer litt rundt omkring her noen dager, før jeg setter (snuten)fronten mot Rudskogen og VW-Audi treffet der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte for alle bilentusiaster!!

 

Nå på onsdag den 11. august oppfordrer vi i Race 4 Fun ALLE til å stille opp og være med på ett møte der ungdommen og alle andre bilentusiaster kommer frem og sier sin mening. Det vil ikke være noen politikere til stede, ingen bilorganisasjoner. Kun oss i "grasrota" som alt oppstyret nå til dags gjelder.

 

Møt opp! Fortell dette til alle som du kjenner og som engasjerer seg. Her er en meget god mulighet til å bli hørt.

Alt vil bli videreformidlet til disse som har ytret ett ønske om å hjelpe ungdommen til å eventuelt få ett bane-anlegg eller lignende.

 

Møt opp på Kvadrat 18:00 så blir det en felles crusing til AMS Reiser på Bryne der det vil stille opp folk som vil høre på oss og bringe videre våres ønsker. Ikke la denne sjangsen gå fra dere. Spre det glade ord videre.

 

Snakkes på onsdag alle sammen.

 

Mvh

Vi som ønsker å gjøre alt vi kan for miljøet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.