*Audi A3 8P innpress hjelp!!*

Anbefalte innlegg

Ok, slik det ligger ann nå er å kjøpe 19" RS felgene til min A3. Men de er ET 35 og standard på 18" er ET56 sier møller.

 

Blir dette et helvete å kjøre med ? 225 el 235 dekk?

Har ambition og den er vel litt senka fra før, så tenker jeg skal bytte til nye fjærer som senker 30mm forran og 20mm bak som herr petter har på sin a3..

 

Hvordan blir det med subbing tror dere ?

 

Noen som har noe erfaring fra dette ? Har da sett RS4 på A3 med 235, men aner ikke om de subber....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 vil nok subbe ganske mye ja. Jeg hadde ET45 på min forrige bil, og det subbet av og til. Nå har jeg ET50, og det er perfekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm :\

Hvordan funker det.. Replica felgene til RS4..

 

Jeg var i kontakt med E18 motorsenter og de hadde disse felgene, ET 35..

Finnes disse i andre inpress, fra en annen produsent liksom ?

Er grisekeen på disse felgene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ganske sikkert replika-felger med alternative innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe dette var interessant..

 

Jeg har ringt rundt nå til x antall forhandlerere, deriblant flere bensinstasjoner.. og noen forteller meg at det er veldig hysj hysj rundt disse og sikkert andre replica felger .. Virker som de selges litt sånn under bordet ettersom flere sa at det er blitt masse pes rundt disse felgene, om copyright osv..

 

Uansett, det er morro når man prater med folk som virkelig vet hvordan man skal selge og gi god service.. et par som skulle ringe verden rundt å få tak i disse for meg.. skulle ringe meg tilbake asap..

venter i spenning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok ene karen kom nå tilbake til meg..

Good news, MEN..

 

Han kan skaffe felgene 8x19 ET42.. det funker fett.

Men han kan kun skaffe med yokohama, og ikke kuhmo som han først trodde.. Eller dvs han har kun 2 stk kuhmo dekk.. yokohama er vel en god del bedre, men vet ikke om jeg gidder betale så mye mer av den grunn..

11720,- med yokohama

og 10500,- med kuhmo OM han klarte å skaffe de.

 

Uansett, får felgene for 5500,-

Kanskje det lønner seg å kjøpe dekk for seg selv om man får en bra pris ?

Noen meninger?

 

Ingen som har noe billige 235/35/19 dekk her da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.